۰۳ مرداد ۱۳۹۴

پخت نوری با سولار کانوکشن ال‌جی

با سولار کانوکشن 32  لیتری ال‌جی SC-3245BCR پخت سالم و خوش طعم را تجربه کنید. این مایکروویو سولار کانوکشن به پخت نوری و هیتر ذغالی سیستم کنترل دمای گریل مجهز است. مایکروویو سولاردام کانوکشن ال‌جی می‌تواند پخت چندگانه غذا را بر عهده بگیرد و برنامه‌های اتوماتیک برای پخت غذا دارد. علاوه بر این، نسبت به فر برقی 40 درصد صرفه جویی در مصرف برق دارد.

پخت نوری

استفاده از این پخت به ما امکان می‌دهد تا غذاهایی سالم‌تر و لذیذتر بپزیم.حفظ طعم اصلی، خشک نشدن و حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی غذا از مزیت‌های اصلی پخت نوری ال‌جی است.

 

هیتر ذغالی

با استفاده از هیتر ذغالی که اختراع انحصاری شرکت ال جی است، ویتامین ها، مواد مغذی و همین طور آب موجود در غذا حفظ شده و غذا برشته، خوشمزه‌تر و آبدارتر می‌شود و در عین حال تا 50 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی خواهید کرد.

 

سیستم کنترل دمای گریل

بر خلاف بسیاری از فرهای دیگر که دارای دمای حرارتی ناپایدار هستند و فقط قابلیت روشن و خاموش شدن بدون تنظیم درجه حرارت را دارند، در این مایکروویو ال‌جی شما می‌توانید درجه حرارت دلخواه خود را تنظیم کنید. (ملایم، متوسط، پرقدرت)

پخت چندگانه

پخت ترکیبی با آمیزه‌ای از چندین روش پخت مختلف، غذای دلخواه مورد نظر شما را با توجه به نوع آن فراهم می‌آورد. این روش‌ها عبارتند از:

  • کانوکشن
  • گریل
  • مایکرو
  • ترکیبی

سیستم تنظیم خودکار سرعت فن کانوکشن بر اساس نوع پخت  (Active Convection)

در سیستم‌های رایج پخت، سرعت فن کانوکشن همواره ثابت بوده و جریان هوای گرم همیشه یکنواخت است.
ال‌جی با ارائه فناوری اکتیو کانوکشن، امکان تنظیم سرعت فن کانوکشن را فراهم آورده است تا کدبانوی ایرانی بتواند بهترین حالت پخت را متناسب با نوع غذا انتخاب نماید.

روکش Easy Clean Coating

 روکش EZ Clean Coating با طراحی خاص و مقاومت حرارتی بالا، امکان تمیز کردن بسیار ساده محفظه داخلی مایکروفر را برای شما فراهم می‌آورد.

 

۲ نظر

محمد بهشتی ۱۷ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

سلام این مدل دستگاه رو SC-3245BCR دفترچه راهنمای فارسی داره ممنون میشم جواب بدید

حسین ۱۸ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

تمام محصولات ال جی با ضمانت گلد ایران دارای دفترچه فارسی و دفترچه فارسی و انگلیسی محصولات ال جی از سایت خدمات مشتریان گلد ایران در پائین صفحه منوی دانلودها قابل دانلود و استفاده می باشد .

نظر دهید