۲۴ شهریور ۱۳۹۴

ال‌جی G4؛ مبارزی با رزم‌جامه چرمین

ال‌جی G4 با قاب چرمی و صفحه‌نمایش منحنی قدرت کافی برای مبارزه با رقبای هموطن خود را دارد.

این گوشی هوشمند پرچمدار با صفحه‌نمایش QHD منحنی، فوکوس لیزری خودکار، باتری قابل تعویض و حافظه قابل ارتقا حریف می‌طلبد.

صفحه‌نمایش جدید و منحنی ال‌جی G4 از این گوشی در برابر افتادن ناگهانی محافظت می‌کند و قاب چرمی‌اش حریف‌های تمام‌فلزی و شیشه‌ای خود را به نبرد دعوت می‌کند.

G4 نتیجه تلاش ال‌جی برای کسب مجدد موقعیتی است که این شرکت سال گذشته با G3 با صفحه‌نمایش QHDبه دست آورد. این گوشی هوشمند یکی از گوشی‌های هوشمند یا فبلت‌های پرطرفداری است که نمایشگر 5.5 اینچ یا بزرگتر را دارند.

انحنای ملایم صفحه‌نمایش برای بهتر کردن دوام در زمان افتادن ناگهانی روی زمین و کم شدن احتمال خط و خش روی نمایشگر طراحی شده است.

قاب چرمی یکی از چند گزینه موجود برای پنل پشت قابل تعویض است.

ال‌جی G4 با باتری قابل تعویض و حافظه قابل ارتقا از طریق میکرو اس.دی حریف هموطن خود را ضربه فنی می‌کند.

ال‌جی پردازنده شش هسته‌ای کوالکوم Snapdragon 808 را با 3 گیگابایت رَم انتخاب کرده در صورتی که برای گوشی منحنی G Flex 2 از مدل هشت هسته‌ای Snapdragon 810 استفاده کرده است.

به گفته ال‌جی، این گوشی هوشمند با نسخه سفارش اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی کار می‌کند و باتری بزرگ 3 هزار میلی‌آمپر و صفحه ‌نمایشی دارد که 11 درصد بازده انرژی بیشتری دارد.

دوربین 16 مگاپیکسل با فوکوس لیزری خودکارنسبت به گوشی هوشمند قبلی 40 درصد حسگر تصویر بزرگتری دارد و لنز آن 80 درصد نور بیشتری را در شرایط کم نور جذب می‌کند که به گفته ال‌جی شبیه دوربین‌های SLR است. دوربین سلفی جلو نیز 8 مگاپیکسل است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید