۱۹ شهریور ۱۳۹۴

ال‌جی NeON 2؛ برترین ماژول خورشیدی امسال

این یک برنده است: ال‌جی NeON 2 جایزه ماژول خورشیدی برتر سال 2016-2015 را از آن خود کرد.

پنل ال‌جی NeON 2 که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و به فناوری خورشیدی ال‌جی تجهیز شده است جایزه پرافتخار Plus X Award را به دلیل کیفیت بالا، عملکرد پیشرفته و بوم‌شناسی از آن خود کرد. ال‌جی NeON 2، علاوه بر این جایزه که برای سومین سال متوالی به ابتکارات فناوری اعطا می‌شود، به عنوان ماژول برتر خورشیدی سال 2016-2015 شناخته شد.

ال‌جی MonoX NeONبا فناوری CELLO

ال‌جی NeON از فناوری اختصاصی CELLO ال‌جی بهره کامل می‌برد و 3 میله‌ را که معمولاً در پنل‌های خورشیدی موجود است را با 12 سیم نازک جایگزین کرده تا خروجی را بهبود ببخشد و قابلیت اطمینان ماژول را بهتر کند. ال‌جی NeON 2 بار دیگر تعهد ال‌جی برای ابتکار را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر ضمانت بیشتر، افزایش دوام و بازده بهتر، کاربران از طراحی ظریف و باریکی بهره‌مند می‌شوند که باعث می‌شود این پنل‌ها کاملاً مشکی به نظر برسند و ارزش ملکی که این محصول روی آن نصب می‌شود نیز بالاتر رود.

ال‌جی NeON 2 در ابعاد 1000×1640 میلی‌متر با 60 سلول مونوکریستالین همان ابعاد مدل‌های قدیمی، یعنی MonoX NeON، را دارد منتها نهایت خروجی به 320 وات می‌رسد. همچنین، بخش جلویی پنل می‌تواند 6 هزار پاسکال از توان مکانیکی را تحمل کند؛ یعنی 11 درصد بیشتر از قبل. دوام بخش پشت پنل  نیزدوبرابر شده و به 5400 پاسکال رسیده است. در نتیجه، قاب از 35 به 40 میلی‌متر رسیده است.

ماژول‌های جدید NeON 2 ال‌جی از ضریب دمای بهتر و عملکرد پیشرفته در نور کم برخوردار است که به ماژول اطمینان می‌دهد در روزهای گرم و ابری نسبت به ماژول‌های دیگر برق بیشتری تولید کند. افزایش عملکرد در ترکیب با قابلیت اطمینان بیشتر، ارزش بیشتر برای پول و طراحی جدید از ال‌جی NeON 2 یک برنده مسلم در چندین رسته از Plus X Award می‌سازد.

جایزه Plus X Award برای اولین بار در سال 2003 ایجاد شد و بهترین‌ محصولات مبتکرانه در فناوری، ورزش و سبک زندگی را معرفی می‌کند. هیئت داوران از خبرنگاران نامی و منتقدان صنعت از 25 بخش مختلف تشکیل شده است. محصولاتی که برنده می‌شوند باید در آینده به اثبات برسند و کیفیت و ارزش افزوده را به مصرف‌کننده نهایی نشان دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید