۲۸ شهریور ۱۳۹۴

تجربه‌ای مشابه سینما حتی در کوچک‌ترین اتاق با پروژکتور جدید ال‌جی

پروژکتور کوتاه‌پرتاب جدید Minibeam UST ال‌جی تصویر 100 اینچ Full HD را تنها با فاصله 38 سانتی‌متری منعکس می‌کند.


سئول، 18 سپتامبر 2015- این ماه، شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) پروژکتور جدیدی با نام Minibeam Ultra Short-Throw یا به اختصار Minibeam UST را معرفی می‌کند که قادر است یک تصویر در ابعاد 100 اینچ را بر روی صفحه یا دیواری که تنها 38 سانتی‌متر از آن فاصله دارد منعکس کند. این پروژکتور (مدل PF1000U)، با وزنی کمتر از 2 کیلوگرم، قابل حمل است و به راحتی در هر اتاق خانه نصب می‌شود. پروژکتور Minibeam UST می‌تواند وضوح Full HD و روشنایی یکهزار لومن را به نمایش گذارد و کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این محصول مجموعه کاملی از استانداردهای جدید را برای فناوری پروژکتور شخصی ایجاد می‌کند.

پروژکتورها متداول برای انعکاس یک تصویر 100 اینچ معمولاً باید در فاصله 3 تا 4 متری از صفحه یا دیوار قرار گیرند. این امر نه تنها باعث بروز مشکل برای اتاق‌های کوچک می‌شود بلکه سیم برق پروژکتور به پریز نمای بدی دارد و خطرات ایمنی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، پروژکتورهای معمولی فضایی ممنوعه در اتاق نشیمن ایجاد می‌کنند که راه رفتن بین پروژکتور و صفحه را ممنوع می‌کند. ال‌جی Minibeam هیچ کدام از این محدودیت‌ها را ندارد زیرا نمایشگر 100 اینچ می‌تواند تنها از فاصله 38 سانتی‌متری نسبت به دیوار نمایش داده شود.

مزایای ال‌جی Minibeam UST به همین جا ختم نمی‌شود. این پروژکتور تصویری با وضوح و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. کیفیت تصویر با استفاده از موتور Triple XD Engine بیشتر می‌شود. این موتور تراشه‌ای است که حاصل 50 سال تجربه ال‌جی در صنعت تلویزیون محسوب می‌شود. این پروژکتور می‌تواند وضوح Full HD با 1080×1920 را نمایش دهد و از سیستم خودتابش RGB LED برای نوردهی بهره‌مند است تا طبیعی‌ترین سایه‌ها ورنگ‌های ممکن را در حالی نمایش دهد که خیلی آرام تنها با صدایی معادل 21 دسی‌بل در حالت اکو یا Eco Mode در حال اجراست.

ال‌جی Minibeam UST با وجود جثه کوچک و جمع‌وجوری که دارد می‌تواند تجربه‌ای شبیه سینما را ایجاد کند. با قابلیت Four Corner Keystone یا کیستون چهار گوشه، بینندگان می‌توانند اعوجاجی را که در زمان تراز نبودن پروژکتور با صفحه ایجاد می‌شود را به راحتی برطرف کنند. همچنین، ال‌جی Minibeam UST می‌تواند از طریق بلوتوث به ساندبار، بلندگوی همراه و هدفون‌های بی‌سیم متصل شود و تجربه صدای فوق‌العاده شگفت‌انگیزی ایجاد کند. این پروژکتور به تیونر تلویزیون و همین طور ورودی‌های یو.اس.بی و HDMI تجهیز شده است.

لی این-کیو، معاون ارشد و رئیس بخش مانیتور و تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «پروژکتور جدید Minibeam UST ال‌جی تصویر 100 اینج با کیفیت Full HD را توسط محصولی که به آسانی از اتاقی به اتاق دیگر قابل حمل است ارائه می‌دهد. ال‌جی Minibeam UST مناسب هر خانه‌ و هر اتاقی است و می‌تواند تجربه‌ای مشابه سینمای واقعی را میسر کند.»

ال‌جی PF1000U این ماه در بازارهای اروپا عرضه می‌شود و پس از آن، در ماه اکتبر، وارد بازارهای امریکای شمالی، آفریقا و خاورمیانه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید