۰۱ شهریور ۱۳۹۴

حضور مشتریان در مراسم رونمایی از تلویزیون جدید OLED ال‌جی در دبی

 به رسم قدردانی از اعضای محترم باشگاه روی خوش زندگی که خریدار تلویزیون OLED ال‌جی بودند، به قید قرعه و به لحاظ فعالیت‌های افراد در باشگاه، از 6 نفر از اعضای محترم واجد شرایط جهت شرکت در مراسم رونمایی از جدیدترین محصول تلویزیون OLED ال‌جی در کشور امارات دعوت به عمل آمد.

مراسم رونمایی از تلویزیون 65 اینچ OLED ال جی در منطقه جمیرای دوبی، پنج شنبه 29 مرداد ماه، با حضور شش نفر از اعضای باشگاه روی خوش زندگی برگزار شد.

 

این رویداد به میزبانی آقای کوین چا، رئیس منطقه خاورمیانه و آفریقا و آقای هیونگ پارک، نائب رئیس گروه بازاریابی و فروش خارجی لوازم صوتی تصویری ال‌جی الکترونیکس برگزار گردید. شرکای ال‌جی و 36 مشتری ویژه OLED از سراسر خاورمیانه و آفریقا نیز جهت رونمایی از تلویزیونOLED  ال‌جی در محل مراسم حاضر بودند.

 

در حالی که شرکت گلدیران، پیش از این، اقدام به عرضه تلویزیون های OLED ال‌جی در ابعاد 55 اینچ کرده بود، مشتریان علاقه‌مند به زودی فرصت خریداری تلویزیون جدید OLED ال‌جی را از فروشگاه‌های رسمی گلدیران خواهند داشت.

 

ابعاد بزرگ با تصویر خیره کننده از OLED جدید ال‌جی محصولی بی‌همتا ساخته است.

 

همه ما به درخشش ستاره‌های شفاف و روشن در تاریکی شب  توجه کرده‌ایم. مشکی مطلق تلویزیون OLED ال‌جی که در هیچ نمایشگر دیگری یافت نمی‌شود نیز به نوعی از همین پدیده پیروی می‌کند و به تلویزیون کنتراستی بی نهایت می‌دهد. این نمایشگر عمیقترین رنگ مشکی و غنی‌ترین رنگ‌ها را ارائه می‌کند که موجب عمق تصویر می‌شود و تجربه‌ای سینمایی به بینندگان می‌دهد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌توانند حتی تصویر چیزی به باریکی رشته‌ای مو روی پس‌زمینه مشکی مطلق را نمایش دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید