۱۴ شهریور ۱۳۹۴

خانه هوشمند ال‌جی در برلین

شرکت ال‌جی از لوازم خانگی هوشمند و حسگر هوشمند خود در نمایشگاه IFA 2015 برلین پرده‌برداری کرد.

حسگر SmartThinQ یک دستگاه مدور است که می‌تواند به لوازم خانگی کنونی شما مانند ماشین لباسشویی یا یخچال متصل شود تا بازخوردهایی نظیر لرزش و دما را حس کند و این خوانش‌ها را به برنامه کاربردی SmartThinQ در گوشی‌های هوشمند کاربر مخابره کند. مثلاً، با نصب حسگر به درب یک ماشین لباسشویی معمولی می‌توان ماشین لباسشویی را به یک وسیله خانگی هوشمند تبدیل کرد که زمان تمام شدن برنامه شست‌وشو را به کاربر اطلاع می‌دهد. حسگر SmartThinQ را به یخچال متصل کنید تا زمان نزدیک شدن تاریخ انقضای یک ماده غذایی را در یک اعلان‌ به گوشی هوشمند متصل ارسال کند. این حسگر تعداد دفعات باز شدن درب یخچال در زمان غیاب افراد خانه را ضبط می‌کند. کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را با اتصال حسگر SmartThingQ به دستگاه تهویه مطبوع هوا یا دیگر لوازم خانگی از طریق برنامه کاربردی SmartThingQ از راه دور کنترل کنند.

LG_IFA2015_Smart Home 02

یخچال‌های پایین‌فریزر ال‌جی از نظر راندمان انرژی در صنعت پیشگام هستند و درجه انرژی Total No Frost با +++A و 20 درصد در کمپرسورهای خطی اینورتر یخچال ممکن می‌شود. این کمپرسور پیشرفته از یک محرک پیستون صاف به جای انواع متداول چرخشی استفاده می‌کند که در نهایت منجر به سایش داخلی کمتر، قابلیت اطمینان بیشتر و دوام بالاتر بدون نویز کمتر می‌شود. در آزمایشاتی که توسط VDE انجام شده است، یخچال‌های ال‌جی که مجهز به کمپرسور خطی اینورتر هستند تقریباً 32 درصد راندمان انرژی بالاتری دارند و 25 درصد ساکت‌تر از همتاهای غیراینورتر خود هستند. این شرکت به دوام بالای کمپرسور خود اطمینان دارد و آن را 10 سال ضمانت کرده‌ است.

LG_IFA2015_Ref

ال‌جی با فناوری درب دولایه یا Door-in-Door مبتکرانه خود زندگی مشتریان را ساده‌تر می‌کند تا به اعضای خانواده دسترسی سریع به مواد غذایی را بدهد که استفاده فراوانی دارد. بخش درب دولایه سمت راست از بیرون با فشار یک کلید در دسترس است. این فضا برای موادی که همه اعضا خانواده بیشتر مصرف می‌کنند ایده‌آل است؛ مثل اسنک‌ها و نوشیدنی‌ها. بخش درب دولایه سمت چپ با دستگیره مخفی آسان‌بازشو در پایین درب یخچال باز می‌شود و برای ذخیره کردن مواد غذایی ضروری برای پخت و پز مانند سبزیجات خردشده، سس‌ها و چاشنی‌ها مناسب است. هر دو درب مجهز به سبدهای متحرک هستند و کاربران می‌توانند به راحتی ارتفاع اجزای داخلی را تنظیم کنند تا به تناسب مورد نظر برسد.

LG_IFA2015_Built-in Appliances 01

ابتکار دیگر ال‌جی که بازی را متحول می‌کند و به عنوان موتور Direct Drive برای صنعت ماشین لباسشویی معرفی شده است، سیستم منحصربه‌فرد Centum ال‌جی است که فراتر از مخزن‌های لباسشویی سنتی است و با استفاده از یک سیستم میرایی جدید که مانند ماشین مجهز به کمک فنر است از لگن بیرونی پشتیبانی می‌کند. این سیستم لگن ثابت به میزان زیادی از لرزش‌ها و سروصدای آزاردهنده می‌کاهد و تنها 67 دسی‌بل در برنامه چرخش خود صدا تولید می‌کند؛ این میزان صدا معادل صدای یک مکالمه معمولی است. علاوه بر این، از آنجا که تعداد قطعات متحرک کم است، اصطکاک و سایش کمتر می‌شود؛ چیزی که منجر به فرسودگی و از بین رفتن دستگاه می‌شود. ال‌جی آن چنان به این فناوری اطمینان دارد که ضمانت استاندارد ده ساله خود برای موتور دایرکت درایو اینورتر را به 20 سال برای ماشین‌های لباسشویی با سیستم Centum افزایش داده است.

LG_IFA2015_Washing Machine with Centum System

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید