۱۵ شهریور ۱۳۹۴

راهبردهای ال‌جی برای سرگرمی‌های خانگی در نمایشگاه IFA 2015

ال‌جی بر ابتکارات بیشتر در بازار جهانی تلویزیون‌های پیشرفته با پیشگامی تلویزیون‌های OLED در مسیر خود متمرکز است.

برلین، 6 سپتامبر 2015- یکی از مدیران ارشد ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) طی میزگردی در نمایشگاه IFA 2015 برلین در مورد تصمیمات این شرکت مبنی بر 5 برابر کردن فروش تلویزیون‌های OLED صحبت کرد؛ این راهبرد درست شبیه آن چیزی است که ال‌جی در نیم‌سال اول انجام داد و هدف از آن این است که OLED ال‌جی استاندارد جدید تلویزیون تا آخر امسال شود.

بارایان کاون، معاون اجرایی و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، با هدف فروش بیش از یک تلویزیون OLED در دقیقه، از چهار گرایش فراگیر بازاریابی سخن گفت که برای تحکیم پیشگامی ال‌جی در بازار سرگرمی خانگی طراحی شده است:

  • پیشگامی در بازار تلویزیون OLED با خط تولید توسعه‌یافته‌ای از تلویزیون‌های OLED
  • اجرای کمپین‌های بازاریابی بهتر برای توسعه نفوذ بازار تلویزیون OLED
  • تقویت موقعیت حاکمانه در کسب‌وکار پلت‌فرم تلویزیون هوشمند
  • افزایش سوددهی در بخش محصولات صوتی-تصویری

OLED TV Line up (55EG9200_65EF9500_55EG9100)

توسعه خط تولید تلویزیون OLED

ال‌جی با معرفی اولین تلویزیون 4K OLED دنیا که مجهز به فناوری HDR است این فناوری را در بیشتر تلویزیون‌های OLED خود به کار می‌برد. تلویزیون 4K OLED قرار است با طراحی شگفت‌انگیزی که تنها 4.8 میلی‌متر در باریک‌ترین نقطه ضخامت دارد مشتریان جدیدی را جذب کند. ال‌جی با مجموعه‌ای از امکانات جدید، طراحی جالب و فرمت‌های متنوع نمایشگر انتخاب گسترده‌تری از تلویزیون‌های OLED را برای تناسب با سلیقه‌های متفاوت مشتریان ارائه می‌دهد. ال‌جی اطمینان دارد که معرفی تلویزیون‌های OLED شرکت‌های دیگر در استقبال بیشتر مشتریان از تلویزیون OLED و گسترش این بخش در بازار تلویزیون شتاب می‌دهد.

بهبود کمپین‌های بازاریابی

این شرکت در کمپین‌های بازاریابی متنوعی سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا فروش بین‌المللی تلویزیون‌های OLED را با تورهای معرفی محصولات و نمایشگر OLED در فرودگاه‌های مهم دنیا افزایش دهد. ال‌جی اطمینان دارد که بررسی‌های تخصصی قوی از تلویزیون‌های OLED توسط سازمان‌های آزمایش محصول و رسانه‌ها علاقه مشتریان را بیشتر خواهد کرد. یکی از رسانه‌های ایالات متحده اخیراً از تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان بهترین تلویزیون سال نام برد و مدل  65EG9600 ال‌جی توسط Value Electronics نیز به عنوان “پادشاه تلویزیون‌ها” لقب گرفت.

تقویت کسب‌وکار پلت‌فرم تلویزیون هوشمند

ال‌جی پلت‌فرم webOS خود را با محتوای بیشتر برای تلویزیون هوشمند از طریق همکاری با شرکایی نظیر نت‌فلیکس و یوتیوب، فیلم‌هایی از تأمین‌کنندگان بومی محتوا و مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی جدید گسترش می‌دهد. این شرکت سرویس پخش محتوای HDR برای تلویزیون‌های هوشمند webOS 2.0 را با همکاری آمازون آغاز می‌کند و یک بسته ارزشی به‌روزرسانی برای webOS 1.0 ارائه می‌دهد که شامل امکانات رایگانی است که در webOS 2.0 تعبیه شده.

افزایش سوددهی محصولات صوتی-تصویری

ال‌جی تصمیم دارد سوددهی در کسب‌وکار مانیتور، علائم دیجیتال و صوتی-تصویری را بیشتر کند. با مجموعه بی‌رقیب محصولات تابلوهای دیجیتال تجاری با نمایشگرهای فوق باریک و نازک‌ترین حاشیه با کمتر از 2 میلی‌متر، ال‌جی امیدوار است شهرت خود را به عنوان یک تولیدکننده نمایشگرهای پیشرفته تثبیت کند. این شرکت مانیتورهای پیشرفته مانند مانیتورهای منحنی و مسطح با نسبت تصویر 21:9 را نیز به وضوح 4K مجهز می‌کند. ال‌جی محصولات صوتی بلوتوث خود را با مجموعه‌ای گسترش می‌دهد که ساندبار منحنی و بلندگوهای همراهی که ابتدا در IFA 2015 معرفی شد به آن افزوده شده‌اند.

۱ نظر

حسین ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
باسلام :
درخصوص تلوزیونهای منحنی میتوان براحتی در قسمت پشت در دوسمت چپ و راست بلندگوهای عمودی با دو ساب ووفر قدرتمند نصب کرد که علاوه بر عالیترین تصویر از هر لحاظ بیننده را در صدای با کیفیت که از عمق تصویر با کیفیت استریوفونیک پخش می کند فرق نماید با توجه به اینکه بیشترین تیراژ فروش تلوزیونهای منحنی برای سایز ۵۵ اینچ است بهتر است تولید این محصول در دستوکار ال جی قرار گیرد نه جاگیر است و نه جلوی چشم نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید

نظر دهید