۲۶ شهریور ۱۳۹۴

سیستم‌های تهویه مطبوع کم‌مصرف ال‌جی؛ جایگزینی مناسب برای سیستم‌های قدیمی

با افزایش نرخ برق و گاز سال‌های اخیر میزان فروش محصولات با مصرف انرژی کمتر نیز افزایش یافته است. لذا کسب آگاهی بیشتر نسبت به ویژگی‌های این محصولات نیز ضروری است. اسکن هوشمند موجود در سیستم تهویه مطبوع نکست پلاس (Next Plus) می‌تواند موقعیت مکانی و فعالیت کاربر را شناسایی کند و میزان مصرف انرژی را کنترل نماید.

مزایا:

  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی

اسکن هوشمند موقعیت‌های مکانی و فعالیت کاربر را شناسایی می‌کند تا تنظیمات دمایی را کنترل نماید. وقتی کاربر حضور ندارد، با تغییر سیستم به حالت دور فن پایین از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری می‌شود. در مقایسه با سیستم‌های تهویه اینورتر، حداقل 73 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

  • نمایش میزان مصرف برق

با یک بار فشار دادن میزان مصرف انرژی بر روی کنترل، میزان برق مصرفی دستگاه در همان لحظه به شما نمایش داده می‌شود و با فشار مجدد دکمه، میانگین کل مصرف انرژی از زمان روشن بودن دستگاه را نشان می‌دهد.

Next Plus

حالت خواب عمیق

با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل دستگاه تهویه مطبوع نکست وان (Next One) به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می‌دهد و در این فرایند در زمان استراحت، با افزایش 2 درجه‌ای دما همراه خواهد بود.

چگونگی عملکرد دکمه کنترل مصرف انرژی

با استفاده از دکمه کنترل مصرف انرژی، در 3 مرحله میزان مصرف انرژی کنترل می‌شود.

  • حالت عادی: 100 درصد خنک‌کنندگی با مصرف 100 درصدی انرژی (برای محیط شلوغ با افرادی فعال)
  • گام اول: یک بار فشار دادن دکمه کنترل مصرف انرژی؛ 86 درصد خنک‌کنندگی، با استفاده 75 درصدی از انرژی (برای محیطی که در آن فراد فعالیت زیادی ندارند.)
  • گام دوم: دو بار فشار دادن دکمه کنترل مصرف انرژی؛ خنک‌کنندگی 79 درصدی؛ با استفاده 56 درصدی از انرژی (برای محیطی که در آن فعالیت زیادی صورت نمی‌گیرد.)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید