۱۰ شهریور ۱۳۹۴

سیستم مراقبت از لباس Styler ال‌جی در IFA 2015 به‌روز شد

“خشکشویی خانگی” مراقبت از لباس‌ها را ساده‌تر می‌کند

سئول- اول سپتامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین نسخه از رب‌النوع سیستم بخار مراقبت از لباس خود را، این هفته، در نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد کرد. ال‌جی Styler یک محصول منحصربه‌فرد است که برای تروتازه کردن لباس‌ها بدون استفاد از مواد شیمیایی طراحی شده تا دستگاهی ایده‌آل برای لباس‌هایی باشد که نیاز به مراقبت بسیار خاص دارند؛ مثل کت، ژاکت و لباس‌هایی که از جنس پشم یا ابریشم هستند.

برخلاف ماشین‌های لباسشویی معمولی، سیستم منحصربه‌فرد Styler ال‌جی لباس‌ها را، نه با آب، بلکه با بخار تمیز می‌کند. فناوری افشانه بخار ال‌جی، TrueSteam، که در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی پرطرفدار ال‌جی وجود دارد، علاوه بر تروتازه کردن، لباس‌ها را تمیز و بهداشتی می‌کند. بخار داغ، بدون لمس حتی یک کلید، به صورت مستقیم روی لباس‌ها اسپری می‌شود تا بیش از 99 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی که در لباس‌ها، کلاه‌ها و روسری‌ها لانه می‌کنند را برطرف کند. استفاده از ال‌جی Styler ایمن است زیرا به مواد خطرناک نیاز ندارد. در واقع، آزمایشاتی که توسط کارشناسان تحقیقاتی انجام شده است نشان می‌دهد که ال‌جی Styler تقریباً 92 درصد از پِرکلرو اتیلن را، طی برنامه کامل 83 دقیقه‌ای تمیز کردن، حذف می‌کند. پرکلرو اتیلن ماده شیمیایی اصلی در خشکشویی و ماده‌ای است که احتمالاً سرطان‌زاست.

ال‌جی Styler جدیدی که در سال 2015 عرضه می‌شود از از قابلیت سودمند Pants Press (پرس شلوار) بر روی درب برخوردار است که چروک شلوارها را اتو می‌کند و در عین حال خط اتو را به طور کامل تا مرکز هر پا ایجاد می‌کند. ال‌جی Styler محصول سال 2015 می‌تواند از طریق عیب‌یابی هوشمند و برچسب NFC با دیگران ارتباط برقرار کند. عیب‌یابی هوشمند از طریق گوشی هوشمند به کاربران هشدار می‌دهد که وقت نگهداری یا تعمیر یک لباس چه زمانی است. با برچسب NFC، کاربران می‌توانند یک برنامه کاربردی رایگان را نصب کنند، برنامه‌های ویژه و سفارشی را برای نوع خاصی از لباس‌ها دانلود کنند و Styler را با یک ضربه گوشی تلفن همراه خود برنامه‌ریزی کنند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع هوای ال‌جی، گفت: «در ال‌جی، ما می‌فهمیم که افراد پرمشغله نیاز به راهکارهای خلاقانه دارند. ال‌جی Styler شاخه جدیدی از لوازم خانگی است و مستقیماً برای برطرف کردن نیاز مشتریانی ساخته شده که به دنبال گزینه‌ای برای مراقبت از لباس‌هایی هستند که نگهداری از آنها سخت است. ال‌جی Styler نمونه‌ای بارز از چیزی است که ما به آن “نوآوری برای زندگی بهتر” می‌گوییم.»

بازدیدکنندگان از IFA را تشویق می‌کنیم که از 4 تا 9 سپتامبر در غرفه ال‌جی، واقع در سالن 18، توقف کنند و ال‌جی Styler بهبودیافته که محصول 2015 است را خودشان از نزدیک ببینند.

مشخصات اصلی:

  • ظرفیت لباس‌ها برای نو کردن (3 مورد + یک شلوار)
  • قابلیت پرس شلوار (Pants Press)
  • سیستم پمپ گرمایشی (اینورتر)
  • برنامه بهداشتی (مورد تأیید BAF و آزمایش‌شده توسط اینترتک)
  • خشکشویی ملایم برای لباس‌های ظریف
  • عیب‌یابی هوشمند
  • NFC

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید