۲۵ شهریور ۱۳۹۴

قهرمان‌های ال‌جی در آلمان

نمایشگاه IFA 2015 هفته گذشته به پایان رسید و ال‌جی مثل همیشه سربلند و باغرور از جدیدترین محصولات و فناوری‌های پیشرفته و اختصاصی خود پرده‌برداری کرد و آنها را در معرض نمایش عموم گذاشت.

تبلتت را فراموش کن
تبلت‌های قدیمی خود را کنار بگذارید. رقیب جدیدی وارد بازار تبلت شده است. برگ برنده ال‌جی تبلت 10.1 اینچ G Pad II است که یک سر و گردن از رقبا بالاتر است. این محصول قرار است غول تبلت‌ها باشد. پیوند یک پردازنده چهارهسته‌ای 2.26 گیگاهرتز با رَم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت و هم چنین چند وظیفگی با تقسیم صفحه می‌تواند شما را خلاق‌تر کند و امکانات زیادی را پیش روی شما بگذارد.

یک سری کلید جدید
حتی اگر تایپیست قهاری در تایپ با صفحه کلیدهای لمسی باشید، باز هم از غلط‌های تایپی ایمن نیستید و تبلت‌های امروزه واقعاً در حضور یک صفحه کلید واقعی نقص دارند؛ این نقص شامل همه تبلت‌ها می‌شود. حالا، ال‌جی صفحه‌کلید حقیقی Rolly (رولی) را تولید کرده است که لوله می‌شود و به شکل یک قالب مکعبی باریک در می‌آید که در کیف جای می‌گیرد و سپس، هر وقت که برای تایپ کردن به آن احتیاج داشتید لول آن باز می‌شود.

rolly

این صفحه‌کلید بلوتوث است؛ یعنی با بسیاری از دستگاه‌ها سازگاری دارد و به خوبی با دو دستگاه همزمان جفت می‌شود. بنابراین، آنهایی که هم تبلت دارند و هم گوشی هوشمند، دیگر لازم نیست هر بار که گجت‌های خود را به این صفحه‌کلید متصل می‌کنند دوباره با آن جفت شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید