۱۶ شهریور ۱۳۹۴

لوازم خانگی ضروری برای یک آشپزخانه رویایی از جنس ال‌جی

لوازم خانگی بی‌نظیر ال‌جی نمایانگر اولین گام به سوی زندگی ساده‌تر، راحت‌تر و سالم‌تر است

برلین، 7 سپتامبر 2015- در نمایشگاه IFA 2015، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین مجموعه از یک آشپزخانه پیشرفته و درجه یک با قابلیت‌های مشتری‌محورتر از قبل را به نمایش گذاشت. در این میان، ال‌جی استودیو امکانات برجسته‌تری دارد که برای ادغام یکپارچه با آشپزخانه طراحی شده است تا راحتی بیشتر و بهترین عملکرد ممکن را برای افزایش کیفیت غذاهای مشتریان ارائه دهد. ال‌جی استودیو مکملی تمام‌عیار از الزامات یک آشپزخانه مدرن نظیر فر، یخچال، ماشین ظرفشویی، گازهای رومیزی شعله‌دار و القایی، است که نمایانگر پیوند ایده‌آل کاربرد و طراحی است و مکملی برای سبک زندگی هوشمند مشتریان امروز را محسوب می‌شود.

فر ال‌جی استودیو: بدون درهم‌ریختگی، بهتر آشپزی کنید

فر ال‌جی استودیو از فناوری Easy Clean برخوردار است که لعاب هیدروفیل یا آبدوست پیشرفته‌ای دارد و باقیمانده غذاها را به آسانی پاک می‌کند. فناوری Easy Clean خطرات احتمالی غذا را که با استفاده از محصولات پاک‌کننده مضر ایجاد می‌شود از بین می‌برد. قابلیت Easy Clean را روشن کنید، 15 دقیقه منتظر بمانید، فضای داخلی را با آب اسپری کنید و سپس، آن را پاک کنید. از این ساده‌تر و ایمن‌تر نمی‌شود!

فناوری Smart ThinQ به کاربران امکان دانلود، به‌روزرسانی و اشتراک دستورهای غذایی با دوستان و خویشاوندان را از طریق گوشی هوشمند، تبلت و دیگر دستگاه‌های هوشمند می‌دهد. فر ال‌جی استودیو به NFC تجهیز شده است و به صورت خودکار حالت، دما و زمان دستور غذای داده‌شده را، بعد از چسباندن یک دستگاه هوشمند به فر، تنظیم می‌کند. فرهای ال‌جی استودیو از قابلیت عیب‌یابی هوشمند برخوردارند و در زمان و هزینه‌ای که معمولاً برای تعمیر لوازم خانگی نیاز است صرفه‌جویی می‌کنند.

یخچال‌فریزر ال‌جی استودیو: مواد غذایی را تازه‌تر و طولانی‌تر نگه دارید

کمپرسور پیشرفته اینورتر خطی ال‌جی از نو طراحی شده است تا جمع‌وجورتر باشد و به صورت یکپارچه با یخچال ممتاز ال‌جی استودیو ترکیب شود. فناوری کمپرسور اینورتر خطی به یخچال ال‌جی استودیو امکان می‌دهد تا از نظر ذخیره انرژی، کم‌صدا بودن، ظرفیت بالا و دوام زیاد در این صنعت پیشگام باشد. کمپرسور خطی اینورتر قدرت سرمایش را تنظیم می‌کند و اصطکاک یا سایش داخلی را کاهش می‌دهد تا یخچال بازده فوق‌العاده بالایی داشته باشد. به همین دلیل، این یخچال‌ها از اتحادیه اروپا رتبه انرژی A++ را دریافت کرده‌اند. فناوری Total No Frost که منحصراً در این صنعت در اختیار یخچال‌های ال‌جی است از سیستم Multi-Air Flow یا جریان هوای چندگانه بهره می‌برد تا به صورت یکنواخت هوای سرد را به هر گوشه از یخچال برساند و در نهایت تجمع برفک ایجاد نشود و غذاها تا مدت طولانی‌تری تازه بمانند.

LG-Studio-at-IFA

ماشین ظرفشویی ال‌جی استودیو: هوشمند تمیز کنید

ماشین ظرفشویی ال‌جی استودیو لک بر روی ظرف‌ها بر جای نمی‌گذارد، با فناوری بخار TrueSteam در انرژی صرفه‌جویی می‌کند و در عین حال نیز با موتور منحصربه‌فرد دایرکت درایو اینوتر یا  Inverter Direct Driveال‌جی از راندمان انرژی A+++ برخوردار است. فناوری  TrueSteamذرات بخار با دمای بسیار بالا را مستقیم به ذرات غذا می‌پاشد تا آنها را ذوب کند و ظرف‌ها مثل روز اول تروتمیز شوند. دما و فشار توسط موتور بخار داخلی ماشین ظرفشویی ایجاد می‌شود که در عین ملایمت، قدرتمند نیز هست و می‌تواند سخت‌ترین لکه‌ها را بدون نیز به پیش شست‌وشوی دستی بشقاب‌ها یا فنجان‌ها از بین ببرد.

LG+STUDIO+Induction

گازهای رومیزی شعله‌دار و القایی ال‌جی استودیو: یک آشپزخانه کامل

گازهای القایی و بدون شعله ال‌جی استودیو از کنترل لمسی برخوردار هستند و به همه قابلیت‌ها نظیر میزان حرارت امکان می‌دهد تا از طریق کنترل پنل سرامیکی و ملموسی که به راحتی تمیز می‌شود تنظیم شوند. گاز رومیزی شعله‌دار مجهز به دو کنترل جلو است و فضای بیشتری را برای مهیا کردن غذای مورد علاقه باز می‌کند و همین طور شعله‌های آن ایمن هستند و به خانه‌دارها از نشت گاز در زمان خاموش شدن شعله آسودگی خاطر را می‌دهد.



Gas-Cooktop

فر سرعتی: آشپزی حرفه‌ای در نوک انگشتان شما

فر سرعتی مجهز به هیتر نوری ذغالی است و گرمای شدید را با سرعتی بالا منتشر می‌کند تا زمان پخت را کاهش دهد. در مقایسه با فرهای توکار معمولی، فر سرعتی ال‌جی می‌تواند یک‌ونیم کیلوگرم رست پورک را 74 درصد سریع‌تر طبخ کند؛ به طوری که از درون مغزپخت و از بیرون برشته باشد. این نتیجه پراکندگی سریع حرارت هیترنوری ذغالی است. رابط کاربری فر سرعتی تعاملی است و از قابلیت منوی خودکار یا Auto Menu برخوردار است که مجموعه گسترده‌ای از حالت‌های از پیش تنظیم‌شده را ارائه می‌دهد تا غذاهای دلخواه افراد با کمترین میزان سروصدا و تدارکات خاص مهیا شوند. طراحی کاملاً ضدزنگ این محصول را به یک لوازم خانگی ایده‌آل با ظاهری شیک و درجه یک برای هر آشپزخانه‌ای مبدل می‌کند.

LG+STUDIO+Oven

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «لوازم آشپزخانه ما برای آنهایی ایده‌آل است که از هنر آشپزی لذت می‌برند، به دکوراسیون داخلی افتخار می‌کنند و البته، عاشق وقت گذراندن در آشپزخانه هستند. راحتی مجموعه ال‌جی استودیو برای آنهایی بیشتر مسجل است که وقت بیشتری را در آشپرخانه‌هایشان می‌گذرانند. در ال‌جی، ما بر این باوریم که آشپزخانه‌ها در اولویت هستند و نباید نادیده گرفته شوند.»

۱ نظر

علی جاوید ۶ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام میخواستم در مورد اجاق القایی و قیمتش سوال کنم و ایکه از کجا میتوانم تهیه کنم . با تشکر

نظر دهید