۰۳ شهریور ۱۳۹۴

معرفی ماشین لباسشویی جدید ال‌جی با سیستم فوق‌العاده بادوام Centum در IFA 2015

جدیدترین ابتکارات ال‌جی در نمایشگاه تجاری پیشگام در صنعت اروپا چشم‌ها را خیره‌ می‌کند

سئول، 25 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه IFA که ماه آینده در برلین برگزار می‌شود، از سیستم مبتکرانه معلقی به نام سیستم Centum پرده‌برداری خواهد کرد که به طور خاص برای افزایش قابلیت اعتماد و دوام ماشین‌های لباسشویی این شرکت که درب آنها از جلو باز می‌شود طراحی شده است. سیستم Centum جدیدترین ابتکار در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو در بازارهای اروپا است و از طراحی بدنه لعابی جدیدی برخوردار است که ظاهر مرغوب و ممتازی به آن می‌دهد. ال‌جی TWIN Wash، اولین ماشین لباسشویی با توانایی دو بارگذاری همزمان لباس، نیز در نمایشگاه IFA 2015 برای اروپایی‌ها عرضه می‌شود.

سیستم Centum

ابتکار دیگر ال‌جی که بازی را متحول می‌کند و به عنوان موتور Direct Drive برای صنعت معرفی شده است، سیستم منحصربه‌فرد Centum ال‌جی است که فراتر از مخزن‌های سنتی است و با استفاده از یک سیستم میرایی جدید که مانند ماشین مجهز به کمک فنر است از لگن بیرونی پشتیبانی می‌کند. این سیستم لگن ثابت به میزان زیادی از لرزش‌ها و سروصدای آزاردهنده می‌کاهد و تنها 67 دسی‌بل در برنامه چرخش خود صدا تولید می‌کند؛ این میزان صدا معادل صدای یک مکالمه معمولی است. علاوه بر این، از آنجا که تعداد قطعات متحرک کم است، اصطکاک و سایش کمتر می‌شود؛ چیزی که منجر به فرسودگی و از بین رفتن دستگاه می‌شود. ال‌جی آن چنان به این فناوری اطمینان دارد که ضمانت استاندارد ده ساله خود برای موتور دایرکت درایو اینورتر را به 20 سال برای ماشین‌های لباسشویی با سیستم Centum افزایش داده است.

فناوری TurboWash

ماشین‌های لباسشویی پیشرفته ال‌جی مجهز به TurboWash هستند که می‌تواند یک برنامه شست‌وشو با بارگذاری نصفه را طی 49 دقیقه به اتمام برساند. افشانه‌های جت پرفشار مواد شوینده را هنگام آبکشی از لباس‌ها جدا می‌کنند و بدین ترتیب آب و انرژی کمتری نسبت به ماشین‌های لباسشویی متداول مصرف می‌شود.

اتصال هوشمند و آسایش

ال‌جی مدت‌هاست در خط مقدم فناوری هوشمند بوده است و ماشین‌های لباسشویی با سیستم Centum با اتصال وای-فای عرضه خواهند شد. خانه‌دارها اکنون قادرند از طریق تلفن هوشمندشان و در هر جای خانه برنامه‌های شست‌وشو را آغاز کنند و اعلان‌های فوری در مورد شست‌وشو را دریافت کنند. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به NFC تجهیز شده‌اند و برنامه‌ریزی چرخه‌های مختلف شست‌وشو را با لمس گوشی هوشمند به ماشین لباسشویی بی‌نهایت ساده کرده‌اند.

 

شست‌وشو و خشکشویی Eco-Hybrid

ماشین‌های شوینده و خشک‌کن در اروپا پرطرفدار هستند و ال‌جی با گنجاندن امکانات متنوع در ماشین‌های شوینده و خشک‌کن Eco-Hybrid در این راه پیشگام است و گزینه‌های راحت و کارامدی برای ذخیره بیشتر انرژی ارائه می‌دهد. امسال در نمایشگاه IFA، ال‌جی از ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی Eco-Hybrid در ظرفیت‌های گوناگون رونمایی خواهد کرد. ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی  Eco-Hybridال‌جی با ظرفیت شست‌وشوی 8 کیلوگرم و خشکشویی 5 کیلوگرم نسبت به مدل ترکیبی که 12 کیلوگرم شست‌وشو و 8 کیلوگرم خشکشویی می‌کرد جمع‌وجورتر هستند اما همان امکانات و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهند. ال‌جی مجموعه کاملی از ماشین‌های شوینده و خشک‌کن را با ظرفیت‌های گوناگون ارائه می‌دهد که شامل ترکیب‌های 10.5/7 کیلوگرم و 9/6 کیلوگرم برای مشتریانی است که به دنبال گزینه‌هایی بین آنها هستند.

معرفی TWIN Wash به اروپا

ماشین لباسشویی انقلابی TWIN Wash ال‌جی برای اولین بار در IFA 2015 در اروپا به نمایش گذاشته خواهد شد. این ماشین لباسشویی دو بارگذاری جداگانه را با ترکیب بارگذاری کامل در ماشین لباسشویی اصلی با درب جلو و ماشین لباسشویی کوچک در بخش پایینی و مخفی ماشین اصلی را به صورت همزمان امکان‌پذیر می‌کند و مجموعه جدیدی از گزینه‌های شست‌وشو را ارائه می‌دهد. ماشین لباسشویی قدرتمند اصلی حجم عظیمی از شست‌وشو را انجام می‌دهد و ماشین لباسشویی کوچک می‌تواند برای انجام یک برنامه شست‌وشوی متفاوت تنظیم شود. بارگذاری لباس‌های کوچک‌تر می‌تواند در زمان نیاز و بدون اجبار برای منتظر ماندن تا تکمیل شست‌وشوی ماشین لباسشویی اصلی انجام شود. لباسشویی کوچک‌تر برای شست‌وشوی لباس‌های ظریف یا خاصی که نیاز به تنظیمات شست‌وشوی متمایزی دارند، مثل لباس زیر و لباس کودک، ایده‌‎آل است.

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیر اجرایی شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفت: «هر سال، نمایشگاه IFA پلت‌فرمی ایده‌آل برای ما مهیا می‌کند تا پیشرفت‌های فناوری در لوازم خانگی‌مان که به اروپا می‌آوریم را پررنگ‌تر کنیم. ماشین‌های لباسشویی‌ درب جلو با سیستم Centum، ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی Eco-Hybrid و ماشین لباسشویی جدید TWIN Wash نمایانگر تعهد ما برای ارائه بهترین‌ها در دوام و آسایش برای مشتریان اروپا و سراسر جهان هستند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2015 را تشویق می‌کنیم تا از 4 تا 9 سپتامبر، در غرفه ال‌جی، سالن 18 مس برلین، توقف کنند و جدیدترین لوازم خانگی ال‌جی را خودشان از نزدیک ببینند.

مشخصات اصلی ماشین لباسشویی درب جلو مجهز به سیستم Centum

  • 49 دقیقه شست‌وشو با TurboWash
  • راندمان انرژی بالا (A+++ ، 60 درصد)
  • موتور اینورتر دایرکت درایو (ضمانت 20 ساله)
  • فناوری TrueSteam
  • فناوری Steam Softener
  • فناوری Steam Refresh
  • برنامه ضدحساسیت
  • برنامه شست‌وشوی سرعتی
  • اتصال وای-فای
  • عیب‌یابی هوشمند
  • نمایشگر رنگی TFT LCD
  • کنترل‌های لمسی
  • دستگیره مخفی درب
  • درب بزرگ کرومی با پنجره مشکی

۱ نظر

نرم افزار پخش مویرگی ۱۹ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

ایاقابل ارتقاهستندبرنامه های ماشین لباسشویی ها؟؟؟؟

نظر دهید