۰۷ شهریور ۱۳۹۴

نبض زندگی در جریان رنگ‌ها

با تلویزیون  65 اینچ Ultra HD ال‌جی مدل 65UF85000GI وضوح 4 برابر Full HD و شفاف‌تر از تصاویر سه‌بعدی معمولی را تجربه کنید. تصاویر در این تلویزیون کاملا زنده و شفاف هستند.

به لطف قابلیت ارتقادهنده کیفیت تصویر 4K در تلویزیون Ultra HD ال‌جی، می توانید جزیی‌ترین عناصر تصویر را نیز با وضوح کامل ببینید و از کیفیت و شفافیت عالی تصاویر نهایت لذت را ببرید. این قابلیت هنگام تماشای فیلم یا برنامه‌های ورزشی بسیار کاربردی و مفید است.

با اینکه تلویزیون  Ultra HD ال‌جی وضوح و کیفیت بسیار بالایی دارد، اما فناوری+ 4K 3D نیز به آن اضافه شده تا کاربر خودش را درست در وسط تصویر احساس کند. کیفیت 4 هزار پیکسلی به علاوه سه‌بعدی بودن، تجربه‌ای کاملا متفاوت و هیجان‌انگیز برای کاربر رقم می‌زند.

05_4K_3D+

تلویزیون Ultra HD ال‌جی، بسیار باریک و ظریف طراحی شده است تا علاوه بر زیبایی، با هر نوع دکوراسیونی در خانه جور در بیاید و بر شیک بودن فضا بیفزاید.

بزرگ و بی‌مرز بودن پرده سینما است که تماشای فیلم را در این مکان لذت‌بخش می‌کند. اکنون، به لطف پیشرفت فناوری، می‌توانید در خانه هم همین تجربه را داشته باشید. تلویزیون‌های UHD ال‌جی، با قابلیت پخش تصاویر سه‌بعدی با کیفیت عالی یک تجربه نمایش سینمایی و باورنکردنی در خانه را برای کاربرانش رقم زده است.

وقتی قرار است تصویر، کیفیت عالی داشته باشد، صدا هم باید همان اندازه خوب باشد. به همین دلیل، ال‌جی با همکاری شرکت هارمان/کاردون کیفیت صوتی این تلویزیون را به یک تجربه شنیداری فوق‌العاده عالی برای کاربر تبدیل کرده‌اند. صدای فراگیر از دیگر قابلیت‌هایی است که ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمند و  Ultra HD خود گنجانده است.

12_Sound Designed by harman_kardon

پلت‌فرمWebOS  ال‌جی برای راحتی کاربر طراحی شده است تا تجربه‌ای آسان‌تر از یادگیری و سرگرمی را برای او رقم بزند. با کلیک روی کلید  Home، منوی اصلی تلویزیون باز می‌شود و می‌توانید برنامه‌ها و محتویات را از پایین صفحه به مرکز پانل منتقل کنید. علاوه بر این، همزمان با تماشای فیلم، می‌توانید در میان برنامه‌های مختلف جست‌وجو و حرکت کنید.

به لطف قابلیت SmartShare، کاربر می‌تواند فایل‌های موردنظر خود از یک وسیله جانبی را به صورت بی‌سیم، جست‌وجو کند و به اشتراک‌ بگذارد. یا محتویات صوتی و تصویری وسایل دیگر را در تلویزیون تماشا کند. تلویزیون هوشمند ال‌جی به نسبت تلویزیون‌های هوشمند دیگر امکانات بیشتری دارد و تجربه‌ای متفاوت به کاربر هدیه می‌کند.

با ریموت کنترل جادویی می‌توانید ست‌تاپ‌باکس، بلندگوها، BDP، حتی ماهواره و گیرنده‌های دیجیتالی را کنترل کنید. از امکانات این کنترل باید به کنترل سراسری، کنترل اشاره‌ای، چرخ اسکرول (همانند ماوس)، کنترل صوتی و کنترل حرکتی اشاره کرد.

با کنترل اشاره‌ای کافیست اشاره و سپس کلیک کنید. با کنترل‌های حرکتی و صوتی نیز با حرکت دست یا فرمان صوتی می‌توانید تغییرات لازم در تلویزیون را ایجاد کنید. البته کنترل صوتی بیشتر برای وب‌گردی و جست‌وجو در دنیای هوشمند ال‌جی کاربرد دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید