۲۳ شهریور ۱۳۹۴

چگونه با ال‌جی G4 اسکرین‌شات بگیریم؟

اگر می‌خواهید با ال‌جی G4 خود که تازه آن را خریده‌اید اسکرین‌شات بگیرید و صفحه‌ای را برای نشان دادن به دوستان یا استفاده از اطلاعات ذخیره شده در آن در زمان دیگر استفاده کنید، دو روش را می‌توانید به کار ببرید:

روش اول:

ساده‌ترین راه برای ثبت تصویر صفحه یا همان اسکرین‌شات استفاده از روش فشار دادن کلید کم کردن صدا و کلید روشن/خاموش به صورت همزمان است. کمی قلق می‌خواهد زیرا هر دو کلید، به جای کنار یا بالای گوشی، در پشت آن قرار دارند. اما وقتی عادت کردید کجا هستند خیلی راحت می‌توانید این کار را انجام دهید. برای آنهایی که این کار را بلد نیستند توصیه می‌کنیم به روش زیر انجام دهند:

  • به صفحه‌ای بروید که می‌خواهید از آن عکس بگیرید یا تصویر صفحه را ذخیره کنید؛ آن را آماده کنید. هیچ چیز بدتر از آن نیست که روی صفحه‌ای که ذخیره می‌کنید، اعلان‌های بالای صفحه دیده شود.
  • کلید کم کردن صدا و کلید پاور یا خاموش/روشن را همزمان فشار دهید؛ درست در یک لحظه!
  • همین! تصویری که ذخیره کردید در پوشه Screenshots در گالری ذخیره می‌شود تا هر وقت خواستید به آن دسترسی داشته باشید.
  • اگر خواستید آن را فوراً به اشتراک گذارید، بر روی گزینه اشتراک‌گذاری در اسکرین‌شات‌ها ضربه بزنید و تصویر مورد نظر را به اشتراک گذارید.

g4-screen-h1

روش دوم:

این یکی کمی پیچیده است اما قدرت بیشتری دارد. با استفاده از برنامه کاربردی QMemo شما می‌توانید اسکرین‌شات بگیرید و آن را در گوشی ذخیره کنید. ال‌جی این قابلیت را در میانبر تنظیمات سریع قرار داده است. شما می‌توانید آن را با کشیدن سایه‌بان اعلان‌ها ببینید. می‌توانید کاری کنید که فوراً دیده نشود اما احتمالاً در جلوی دید شما قرار دارد.

بر روی آیکون QMemo ضربه بزنید و مطمئن شوید که صفحه شما همان طوری است که می‌خواهید ذخیره شود؛ سپس، صفحه را ذخیره کنید. حالا، شما می‌توانید روی آن طراحی کنید یا متن به آن اضافه کنید. شما می‌توانید مانند هر اسکرین‌شات یا تصویر دیگری آن را ذخیره کنید یا به اشتراک گذارید.

۴ نظر

m.gh ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

واااای خیلی ممنون خیلی دوس داشتم یادبگیرم…

arezu ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

این برنامه Qmemo از گوشیم حذف شده چطور میتونم دوباره بگیرمش؟

محمد ۶ دی ۱۳۹۸ پاسخ

تو تنظیمات بروز رسانی نرم افزار اونجا هست بارگیریش کن پاک نمیشه جز برنامه اصلی هست فقط اونجا برو

yegane ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

سلام دکمه کم صدای گوشی و دکمه قفل صفحه هر دو کار نمیکنه ممکنه از تنظیمات باشه؟

نظر دهید