۳۰ شهریور ۱۳۹۴

کلاس ال‌جی در غلافی از فلز

گوشی هوشمند ال‌جی Class با نمایشگر 5 اینچ و پردازنده کوالکوم Snapdragon 410 در بازار کره معرفی شد.

ال‌جی Class یک گوشی هوشمند رده‌متوسط است که مخصوص بازار کره معرفی شده و فروش آن از امروز در این کشور آغاز می‌شود. هنوز برنامه‌ای برای عرضه این گوشی هوشمند فلزی در کشورهای دیگر در دست نیست و ال‌جی Class در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و آبی‌مشکی در میهن خود عرضه خواهد شد.

یکی از نکات برجسته در مورد Class ال‌جی بدنه فلزی آن است. این گوشی هوشمند درست مانند دیگر گوشی‌های اخیر ال‌جی از کلیدهای کنترل و تنظیم صدا در پنل پشت برخوردار است.

لوگوی ال‌جی در پنل جلو و پشت به چشم می‌خورد. ال‌جی Class از دوربین 8 مگاپیکسل سلفی برخوردار است و همان حسگر تصویری را دارد که در پرچمدارش، ال‌جی G4، تعبیه شده است.

21394469960_bf1e54f210_o

از نظر دیگر مشخصات فنی باید بگوییم که ال‌جی Class نمایشگر 5 اینچ HD با 1280×720 پیکسل از نوع IPS دارد و تراکم پیکسل آن معادل 294 پیکسل در اینچ است. این گوشی فلزی به پردازنده 1.2 گیگاهرتز چهارهسته‌ای کوالکوم Snapdragon 410 و 3 گیابایت رَم تجهیز شده است. 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرو اس.دی تا 2 ترابایت از دیگر امکانات این گوشی هوشمند است.

دوربین پشت 13 مگاپیکسل است و فلاش LED دارد. این گوشی هوشمند 147 گرمی از ضبط رادیو اف.ام و بلندگوی یک وات پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی هوشمند اندروید 2050 میلی‌آمپر است.

۲ نظر

ali ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

توی ایران کی میاد؟
حدود قیمت؟

سید مرتضی حسینی ۲ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام لطفا اطلاعات بیش تری ارایه نمایید

نظر دهید