۳۰ مهر ۱۳۹۴

آرت کول اینورتر ال‌جی (Art Cool Inverter) همراه شما در فصل سرد

دستگاه تهویه مطبوع هوای آرت کول اینورتر ال‌جی (Art Cool Inverter) علاوه بر این که یک کولر گازی محسوب می‌شود یک بخاری گازی نیز هست. بنابراین، با خیال راحت همان طور که فصل گرما را با خنکای مطبوع آن به انجام رساندید می‌توانید فصل سرما را در کنار حرارت گرم و نوازشگر این محصول سپری کنید.

آرت کول اینورتر ال‌جی تا 60 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و آنقدر قدرتمند است که باد گرم را تا 13 متر پرتاب می‌کند. این کولرها قابلیت گرمایش کامل تا ۱۵ – درجه سانتیگراد را دارند.

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی از جمله آرت کول اینورتر ۵ سال ضمانت کمپرسور دارد. این یکی از امکانات ویژه و منحصربه‌فرد این محصول نیز به شمار می‌رود.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی: با فناوری جدید صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از خنکی بیشتر و صرف هزینه کمتر لذت ببرید.

Art-Cool-Inverter

فوق العاده کم‌صدا: دستگاه‌های ال‌جی با بهره‌گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن دستگاه و همچنین پره‌های مورب در بلور فن باعث کاهش سطح صدا تا 19 دسی‌بل گردیده است.

حالت خواب عمیق: با کنترل دما، محیطی بسیار آرام و راحت را ایجاد می‌کند.

پره طلایی (فین‌هایی با روکش طلایی): با به‌کارگیری پره‌های (فین‌های) طلایی در قسمت خارجی دستگاه کندانسور، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می‌ماند.

پرتاب باد 4 جهته: این سیستم سبب می‌شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود.

Art Cool

نصب سریع و آسان: طراحی دقیق اجزای مربوط به قسمت نصب سیستم تهویه مطبوع ال‌جی، امکان نصب ساده آن را فراهم آورده است.

گرمایش سریع: در آرت‌کول اینورتر ال‌جی گرمایش سریع را خواهید داشت. به محض رسیدن به منزل و فرار از سرما با آرت کول اینورتر می‌توانید یخ‌هایتان را آب کنید و از سرمازده شدن نجات پیدا کنید.

فیلتر محافظ چند مرحله ای طراحی شده با تکنولوژی 3M: این محصول از فیلترهای چندگانه (پلاسما، ضد آلرژی، ضد آنفلوانزا) برخوردار است.

Art-cool-inverter 1

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید