۰۴ مهر ۱۳۹۴

تجدید دیدار ال‌جی و گلدیران با مشتریان وفادار در هومِکس

 ال‌جی و گلدیران با سه جشنواره بزرگ به استقبال نمایشگاه Homex رفتند 

در نمایشگاه Homex 2015 شرکت‌های ال‌جی و گلدیران با عرضه جدیدترین محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی حضور یافته و تلاش کرده‌اند شرایط ایده‌آل را برای خانواده‌هایی فراهم آورند که ترجیح می‌دهند از فرصت خرید در این نمایشگاه بهره ببرند.

نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم خانگی تهران فرصتی استثنایی برای کسانی است که می‌خواهند همچنان از مزایای جشنواره‌های مهرگان و آفتابستان بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم خانگی Iran Homex از 1 الی 6 مهرماه در محل مصلی تهران با حضور پر رنگ شرکت‌های ال‌جی و گلدیران در حال برگزاری است.

در حالی که شرکت سپهر گلدیران فرصت شرکت در جشنواره لوازم خانگی آفتابستان را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه تمدید کرده ، شرکت نوین گلدیران نیز امکان خرید محصولات صوتی و تصویری ال‌جی را در قالب جشنواره مهرگان در این نمایشگاه فراهم آورده است.

شایان ذکر است باشگاه وفاداری ال‌جی- گلدیران با جشنواره خرید جهیزیه ویژه نمایشگاه Homex حضوری قدرتمند در فضای غرفه گلدیران دارد.

باشگاه وفاداری ال‌جی- گلدیران با شعار “روی خوش زندگی – Life is good” در چارچوب قدردانی از اعتماد مشتریان دوستدار ال‌جی و با هدف جلب رضایتمندی مشتریان، ارتباط صمیمی و ارائه خدمات منحصر به فرد به آن ها تأسیس شده است.

مشتریان وفادار ال‌جی از طریق وب‌سایت LGVIPCLUB.COM و خط ویژه 84734 می‌توانند با این باشگاه ارتباط برقرار کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید