۱۶ مهر ۱۳۹۴

همکاری ال‌جی با Freescale در تولید سیستم دوربین هوشمند برای خودروهای اتومات

هم‌مسیر با برنامه ال‌جی در گسترش سیستم‌های پیشرفته ‌کمک‌راننده برای خودروهای بدون راننده

سئول، 7 اکتبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و شرکت Freescale تفاهم‌نامه‌ای برای تولید مشارکتی نسل بعدی محصولات پردازش دید برای سیستم‌های دوربین امضا کردند؛ این یکی از بخش‌های مهم در بازار خودروهای مستقل و سیستم‌های پیشرفته دستیار راننده است. از طریق این همکاری، هر دو شرکت می‌توانند تولیدات خود را در زمینه محصولات پیشرفته دستیار راننده یا ADAS گسترش دهند.

این تلاش مشترک به ال‌جی امکان می‌دهد تا تجربه وسیع و ظرفیت جامع تحقیق و توسعه خود را در سیستم‌های دوربین، الگوریتم‌های کامپیوتری دید و فناوری‌های الکترونیک برای ارتقای فناوری‌های موجود در زمینه ADAS در سطح جدید به کار ببندد. با پیشینه قوی شرکت Freescale در تولید محصولات ایمن و قابل اطمینان برای مصارف ADAS، هر دو شرکت تبحر یکدیگر را در زمینه شتاب بخشیدن به تحول در فناوری‌های رانندگی اتومات تسهیل می‌کنند.

دکتر لی وو-جانگ، رئیس و مدیرعامل شرکت قطعات خودرو در ال‌جی، گفت: «ما از این که فرصت همکاری با Freescale در فناوری‌های نسل آینده نظیر ADAS برای ما پیش آمده بسیار هیجان‌زده هستیم. از آنجا که اتومبیل از یک دستگاه مکانیکی صرف به یک سیستم الکترونیک مبدل شده است، ال‌جی در جایگاه خوبی برای به کار بستن تجربه خود در زمینه هیجان‌انگیز خودروهای بدون راننده و راندگی اتومات قرار گرفته است.»

مت جانسون، معاون ارشد و مدیرکل گروه Auto MCU در شرکت Freescale، گفت: «شرکت Freescale از همکاری با ال‌جی در تولید IP برای مصارف دید اتومات بسیار خرسند است. توانایی‌های هر شرکت بسیار تکمیل‌کننده است و از طریق قابلیت‌های اصلی پردازش دید و امنیت اتومات، هر دو شرکت انتظار دارند تولید محصولات متمایز برای کاربردهای ADAS را شتاب دهند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید