۱۳ مهر ۱۳۹۴

آشنایی نخبگان گلدکیدزی با شغلی هیجان‌انگیز

دختران گلدکیدزی از ایستگاه آتش‌نشانی شماره 3 بازدید کردند

کودکان عاشق هیجان هستند و حتی رویاهای هیجان‌انگیزی دارند. انسان‌های زیادی هستند که در کودکی آرزو داشته‌اند پلیس، خلبان و یا آتش‌نشان شوند.

شاید به سختی بتوان کسی را پیدا کرد که رویای کودکیش داشتن شغلی ساده باشد. دیدن انسان‌هایی که به آرزوهایشان رسیده‌اند لذت‌بخش، شیرین و گاهی هم الهام‌بخش است.

این موضوع جانمایه بازدیدی شد که در روز پنجشنبه هشتم مرداد برگزار شد. در این بازدید گلدکیدزی‌ها از ایستگاه آتش‌نشانی شماره 3 دیدن کردند.

هیچ چیز نمی‌تواند هیجان کودکانی که در این بازدید در کلاس آموزشی شرکت کردند را پنهان کند. سوالات پی در پی کودکان در مورد مسئولیت‌های آتش‌نشانان تأکیدی بر این مسئله است.

پس از آن گلدکیدزی‌ها از تجهیزات و ماشین‌های امداد، نجات و اطفاء حریق بازدید کردند. در ادامه یکی از آتش‌نشانان از میله مخصوص به صورت نمایشی پایین آمد و پس از ارائه توضیحات مربوط، به منظور به خاطر سپردن شماره 125 شعری زیبا به کودکان آموخت.

در این بازدید پس از هدیه فیلمی در مورد آتش‌نشانی به کودکان، از خطرات این شغل مهم و چالش انگیز برای کودکان گلدکیدز توضیحاتی ارائه شد. کودکان با دیدن تصاویر شهدای آتش‌نشانی که برای انجام وظیفه و نجات جان مردم زندگی خود را فدا کرده بودند با مخاطرات و اهمیت این شغل آشنا شدند و فداکاری آتش‌نشانان را تحسین کردند.
گلدکیدز پروژه موفق مسئولیت اجتماعی شرکت‌های ال‌جی و گلدیران است که توجه ویژه‌ای به کشف استعداد کودکان دارد. این بازدید در راستای سلسله اردوهای آموزشی این پروژه قرار داشت و مورد توجه و علاقه کودکان نخبه گلدکیدز قرار گرفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید