۰۵ مهر ۱۳۹۴

آنچه ال‌جی G4 دارد، اپل iPhone 6 ندارد

این مطلب مخصوص آنهایی است که به iPhone 6 و iPhone 6 Plus خود می‌نازند…

در این مطلب قابلیت‌هایی را نام می‌بریم که ال‌جی G4 دارد اما اپل iPhone 6 ندارد.

نمایشگر IPS Quantum

گوشی هوشمند ال‌جی G4 از شگفت‌انگیزترین نمایشگر در دنیای این صنعت برخوردار است. این نمایشگر به پنل 5.5 اینچ Quad HD با 2560×1440 پیکسل تجهیز شده در حالی که آیفون 6 نمایشگر 720 پیکسل دارد و آیفون 6 Plus به 1080 پیکسل.

نمایشگر G4 روشن‌تر از نمایشگر آیفون است، رنگ‌ها بسیار واضح‌تر و زنده‌تر و کنتراست بسیار خیره‌کننده است.

حالت دستی یا Manual در دوربین

سیستم‌عامل iOS برنامه‌های کاربردی بسیاری برای حالت Manual یا دستی دارد اما مشخصاً هیچ کدام از آنها از هماهنگی یکپارچه سیستم برخوردار نیستند. اما ال‌جی با G4 خود حالت جدید Manual را معرفی کرده است تا کنترل کامل تراز سفیدی، ایزو، سرعت شاتر و فوکوس و نیز بسیاری از تنظیمات دیگری که فکر می‌کنید را در اختیار کاربر بگذارد.

علاوه بر این، ال‌جی G4 می‌تواند تصاویر RAW ثبت کند اما برنامه‌های کاربردی برای اپل از چنین قابلیتی برخوردار نیستند.

حسگر طیف رنگ

حسگر طیف رنگ از دیگر ویژگی‌های بارز G4 است. این حسگر در کنار فلاش LED در پشت گوشی قرار دارد.

ال‌جی G4 جدید بازتولید رنگ بسیار حیرت‌انگیزی در تصاویر دارد زیرا این دوربین از حسگر اختصاصی برای خواندن رنگ‌های سوژه‌های موجود در کادر استفاده می‌کند. این دوربین تنظیم‌هایی را بر این اساس انجام می‌دهد تا رنگ‌ها واقعی‌تر و درست‌تر باشند.

باتری جداشدنی

باتری جداشدنی این روزها برای بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند معیار مهمی است. کاربران ترجیح می‌دهند یک باتری یدک همراه داشته باشند تا اینکه کلی شارژر همراه با خود به یدک بکشند.

لازم به ذکر است که برای G4 قاب پشت چرمی در رنگ‌های مختلف وجود دارد اما کاربران آیفون قادر نخواهند بود که از وجود چرم در قاب پشت گوشی خود لذت ببرند.

پشتیبانی از میکرواس‌دی

گزینه آخر که از همه مهم‌تر است، پشتیبانی G4 از کارت حافظه است.

با اینکه آیفون 6 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می‌کند اما این رقم در برابر مقدار حافظه‌ای که می‌توان با کارت میکرواس‌دی ارتقا داد رنگ می‌بازد. با G4 ال‌جی هر کاربر می‌تواند یک یا ده‌ها کارت حافظه همراه خود داشته باشد. برای موسیقی، فیلم و دیگر فایل‌های شما هیچ محدودی برای ذخیره وجود ندارد.

۳ نظر

احمد ۶ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

متاسفانه باتری جداشدنی جزو معایب در ایران است.
طمانی قصد خرید G2 داشتم هر مغازه با یه قیمتی میداد.
پایین ترین قیمت رو برای خرید انتخاب کردم ولی به سختی متوجه شدم باتری را با یک باتری تقلبی تعویض کرده اند تا به قیمت پایین تری بفروشند.

مریم ۶ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

باشه تو خوبی…!

حسین ۷ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
اپل برند دارد مثل رولکس هرچند سیکو ۵ ژاپن هم شیک تر است ، هم د مفابل ضربه و آب و خش بسیار مقاومتر است و تا چند نسل بدون مشکل کار می کند و کمتر از یک دهم رولکس قیمت دارد باز هم بقول معروف خیلی ها برای پرستیژش می خرند
ال جی مصرف عام دارد برای خیلی ها عام بودن کالا نقطه ضعف است باید خاص باشند حلا چقدر پول بدهند و چه چیز تحویل بگیرند مهم نیست تلوزیون لوه آلمان را که مشخصات فنی ضعیف تری به ال جی دارد در سایز ۵۵ اینچ صفحه تخت ۴۷ میلیون یعنی ده برابر ال جی می خرند برای اینکه شاخص باشند و آن را برای فخر فروشی در هال یا اتاق مهمان می گذارند و چون خدمات پس از فروش مناسبی ندارد بعنوان دکور استفاده می کنند بعد یک ال جی در اتاق نشیمن آنها یک تلوزیون ال جی از صبح تا شب روشن است ؟

نظر دهید