۱۲ مهر ۱۳۹۴

ال‌جی V10؛ یک همراه هوشمند مخصوص فیلمبرداری حرفه‌ای!

اگر فیلم‌برداری از تعطیلات خوراک شماست و دوست دارید از تمامی لحظات شاد و خاطره‌انگیز خود فیلم بگیرید، ‌ال‌جی V10 به عنوان یک گوشی هوشمند چندرسانه‌ای برای این منظور طراحی شده است. مهم‌تر از همه این که امکانات اشتراک‌گذاری بسیار خوبی دارد تا فوراً ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید.

ال‌جی V10 اولین گوشی هوشمندی است که حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد. در حالت Manual Video، کارگردانان نوپا و تازه‌کار به راحتی می‌توانند با تنظیم گزینه‌هایی نظیر سرعت شاتر، کادربندی، ایزو، تراز سفیدی و فوکوس در هنگام ضبط ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای تولید کنند. ویدئوها می‌تواند در سه وضوح HD، FHD و UHD با دو نسبت تصویر 16:9 استاندارد و 21:9 سینمایی ضبط شوند.

ال‌جی V10 علاوه بر قفل پرطرفدار Knock Code از حسگر تشخیص اثر انگشت برخوردار است که قفل این گوشی هوشمند را باز می‌کند و همزمان نمایشگر را روشن می‌نماید.

صفحه‌نمایش دوم که عملکرد مستقلی دارد می‌تواند به منزله یک نمایشگر مستقل طوری تنظیم شود که اطلاعاتی نظیر آب‌وهوا، تاریخ و نماد باتری را در زمان خاموش بودن صفحه اصلی به شما نمایش دهد.

ال‌جی V10 از دو دوربین 5 مگاپیکسل در جلو با دو لنز جداگانه برخوردار است که سلفی‌های 80 درجه استاندارد یا سلفی‌هایی با زاویه عرض کامل 120 درجه ثبت می‌کند؛ بدون اینکه لازم باشد گوشی هوشمند خود را عقب ببرید و احتمال لرزش دوربین بیشتر شود.

این تلفن همراه استحکام بالایی دارید زیرا فریم مقاوم Dura Guard که از از استیل ضدزنگ SAE ساخته شد به طور محکم نمایشگر را در بر می‌گیرد و از گوشی در برابر ضربات یا سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند. پشت گوشی و پایین نمایشگر به پوسته نرم Dura Skin مجهز شده که محافظت بیشتری را در برابر ضربات مستقیم و خط‌وخش به این گوشی ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات جدید در ال‌جی V10 فناوری Quick Charge™ 2.0 کوالکوم است که با کمک آن با 40 دقیقه شارژ، تلفن شما 50 درصد شارژ می‌شود.


۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید