۰۸ مهر ۱۳۹۴

بازگشت قهرمان!

شب گذشته، گوگل در همایش اختصاصی خود در سانفرانسیسکو از Nexus 5X، محصول مشترک گوگل و ال‌جی، پرده‌برداری کرد.

شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد این محصول وجود داشت اما اکنون نکسوس ال‌جی به طور رسمی معرفی شده و از همین امروز برای پیش فروش آماده است.

Nexus 5X روح خانواده نکسوس را در کالبد خود دارد و از نظر عملکرد نیز بهترین‌ها را در جثه جمع‌وجور و سبک‌وزن خود گنجانده است. در زیر نمایشگر 5.2 اینچ این محصول پردازنده شش‌هسته‌ای Snapdragon 808 با سرعتی بسیار بالا آرامیده است اما این امکانات منجر به گران بودن Nexus 5X نمی‌شود؛ این محصول قیمتی بسیار مناسب دارد.

بهترین دوربین موجود که در نکسوس تعبیه شده در شرایط کم‌نور می‌درخشد. پیکسل‌های1.55μm نور بیشتری را حتی در تاریک‌ترین مکان‌ها جذب می‌کند تا حیرت‌انگیزترین جزییات و تصاویر واضح را میسر کند. با برنامه کاربردی Google Camera که سرعت بیشتری پیدا کرده شما هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد و با برنامه Google Photos خاطرات خود را به آسانی سروسامان می‌دهید و همیشه آنها را زیر نوک انگشتان خود خواهید داشت.

5x-camera

این نکسوس شما سریع‌تر و ایمن‌تر عمل می‌کند زیرا از حسگر تشخیص اثر انگشت برخوردار است. حسگر در پشت گوشی تعبیه شده تا شیوه طبیعی گرفتن گوشی در دست را تکمیل کند. قابلیت Nexus Imprint با یک لمس صفحه را روشن می‌کند و قفل برنامه‌های کاربردی را به سرعت و به آسانی باز می‌کند و شما می‌توانید به سرعت از سرخط همه چیزها باخبر شوید. Nexus Imprint با سنجش رفتار شما در هر باری که از آن استفاده می‌کنید با هر لمس هوشمندتر می‌شود.

شارژر USB Type-C دو رو است به این معنی که لازم نیست دیگر حدس بزنید از کدام طرف شارژر را به گوشی متصل کنید. این شارژر سرعت بالایی نیز دارد و با 10 دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید حدود 4 ساعت از گوشی خود استفاده کنید.

ویدئوی معرفی Nexus 5X را در ادامه مشاهده نمایید.


۲ نظر

آیدین سپهری ۸ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام، کی تو ایران عرضه میشه؟
همزمان با عرضه جهانی، دیرتر یا چی؟

Hossein ۲۱ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

لطفا زمان عرضه در ایران را اعلام کنید

نظر دهید