۱۲ مهر ۱۳۹۴

تلویزیون منحنی دیگری از ال‌جی در بازار ایران

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی مدل EC970T وارد بازار ایران شد.

این تلویزیون 65 اینچ از سیستم صوتی حرفه‌ای طراحی شده توسط هارمان/کاردون برای ارائه صدای شفاف، واضح و فراگیر و نیز فناوری پخش تصاویر با استفاده از 4 رنگ برخوردار است. علاوه بر این، سرعت تصویر این تلویزیون یکهزار برابر سریع‌تر از تلویزیون‌های LED است.

فناوری پخش تصاویر با استفاده از چهار رنگ با افزودن رنگ سفید به سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) پدید می‌آید و باعث می‌گردد تغییرات شگرفی در بازه پوششی رنگ‌های اصلی و تصحیح وضوح رنگ‌ها حاصل آید و در نهایت، قدرت پخش رنگ در هر پیکسل OLED بیشتر گردد و تصویر با رنگ و نور بی‌نظیری به نمایش درآید.

طراحی براق پشت این تلویزیون‌ OLED از فیبر کربن پیشرفته ساخته شده است. فیبر کربن CFRP یکی از مواد با کیفیت است که در ساخت هواپیما و خودروهای فوق سریع به کار می‌رود و موجب سبکی، مقاومت و دوام خارق‌العاده می‌گردد.

0131-e1424933435241

در تلویزیون OLED ال‌جی دیگر محدودیتی به نام زاویه دید وجود ندارد فارغ از اینکه از چه زاویه‌ای به تصاویر نگاه می‌کنید. تلویزیون OLED ال‌جی با بهره‌گیری از پالایش رنگ به بهینه‌سازی و جلوگیری از شکست رنگ در هر زاویه‌ای می پردازد.

تجربه ای از مشکی مطلق داشته باشید که تاکنون با هیچ تلویزیون دیگری تجربه نکرده‌اید. مشکی مطلق، کنتراست بی‌نهایت و نهایت جلوه‌گری رنگ‌ها را در صفحه نمایش تلویزیون خود احساس کنید. فناوری نوردهی مجزای هر پیکسل تجربه‌ای از کنتراست بی‌نهایت را درست در جلوی چشمان شما می‌آورد.
هم اکنون با تلویزیون OLED ال‌جی جزیی‌ترین تصاویر را هم با کیفیت بالا خواهید دید.

مشتریان عزیزی که انحنای خیره‌کننده و طراحی باریک و شگفت‌انگیز این تلویزیون OLED ال‌جی آنها را محو خود کرده است می‌توانند این محصول را از فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران در سراسر کشور خریداری کنند.

۱ نظر

حسین ۱۲ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
از مهمترین امکانات این مدل تصویر ۴K یا ۸ مگاپیکسلی آن ، سیستم صوتی طراحی شده توسط شرکت آمریکائی هارمن کاردون ، فن آوی پخش سه بعدی پسیو ، قابلیت پخش دو تصویر مجزا و تمام صفحه بطور همزمان که با عینک مخصوص برای دو کاربر قال مشاهده است و برای بازیهای جدید رایانه ای ایکس باکس و پلی استیشن کاربرد دارد ، سرعت ۱۰۰۰ برابری پاسخگوئی پیکسلها نسبت به تلوزیونهای ال ای دی معمولی ، مجهز بودن به دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ارتباط تصویری دو طرفه ، آخرین نسخه سیستم عامل Web OS انحصاری ال جی، قابلیت نگهداشت برگشت به عقب و مشاهده مجدد برنامه های در حال پخش ،افزایش تعداد پیکسلهای فرعی از ۲۴ مگاپیکسل به ۳۲ مگاپیکسل بعلت اضافه شدن پیکسل فرعی سفید مطلق که به یمن تلفیق فن آوری تلفیقی تحریک فسفر در کنار دیودهای ارگانیک که فن آوری آن در انحصار ال جی می باشد محقق گردیده ، کنترل هوشمند جادوئی قابلیت تلوزیون هوشمند ، تجهیز به انواع و تعداد مکفی درگاههای ورودی و خروجی ، پشتیبانی از بیشتر فرمتهای صوتی ، عکس و فیلم حتی فرمتهای سه بعدی ، قابلیت اتصال انواع فلش و هارد اکسترنال ، حتی هارد های بدون آدابتور ، قابلیت دریافت تصویر از فرستنده های دیجیتال و آنالوک ، راهنمای کاربران ، پیام نما و جدول پخش برنامه ها به زبان فارسی ، نمایش مدت کلی استفاده از دستگاه به ساعت و … در کنار این مزایا قیمت ۲۵۱۴۵۰۰۰۰ ریالی دستگاه در ایران فراموش نشود .
موفق باشید

نظر دهید