۱۵ مهر ۱۳۹۴

تلویزیون هوشمند ال‌جی از جعبه بیرون می‌آید

تلویزیون نو خریدید؟ مبارکه! هیچ چیز مانند خرید یک تلویزیون جدید آن هم از نوع هوشمندش لذت بخش نیست؛ وقتی که می‌دانید از حالا به بعد می‌توانید در دنیایی از برنامه و سرگرمی با بالاترین کیفیت بهره‌مند شوید. این لحظه برای همه هیجان‌انگیز است.

از آنجا که تلویزیون از آن دستگاه‌هایی است که در به دیر اقدام به نو کردن آن می‌کنید و تلویزیونی که می‌خرید قطعاً با مدل‌های قبلی زمین تا آسمان تفاوت دارد، پس، باید در همین ابتدای راه بدانید که چطور این همنشین دوست‌ داشتنی را با ملایمت از جعبه بیرون بیاورید. فکر نکنید به همین راحتی‌هاست… قطعاً خارج کردن تلویزیون هوشمند ال‌جی از جعبه و نصب آن با خارج کردن یک ساعت دیواری از جعبه خیلی فرق دارد و نیاز به ترفندهای خاصی دارد.

ببینید و بیاموزید.

۱ نظر

حسین ۱۶ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
زحمت نصب تلوزیونهای بالای ۳۲ اینچ ال ی بعهده واحد پشتیبانی ال جی است اما بهتر است مقدمات کار را قبلا فراهم کنید که عبارت است از :۱- آنتن تلوزیون ، ساختمانهای آپارتمانی جدید دارای آنتن مرکزی هستند فقط کافیست سیم آنتن با دو عدد فیش مربوطه را از قبل آماده کنید اگر ساختمان شما دارای آنتن مرکزی نیست در خصوص تهیه آنتن اقدام نمائید با توجه به اینکه تمامی کانالهای آنالوگ و دیجیتال بر روی باند UHF پخش می شود آنتن مناسب از قبلا تهیه و نصب کنید . برای اطمینان حتما آنتن های دارای فیوز داخلی انتخاب کنید تا در زمان رعد و برق خسارتی به تلوزیون شما وارد نشود . ۲- یک محافظ برق چهارخانه استاندارد برای تلوزیون و تمامی تجهیزات جانبی تهیه کنید تا هم مشکل کمبود پریز را حل کنید و هم لوازم خود را در مقابل نواسانات برق محافظت کنید . ۳- میز مناسب برای تلوزیون خود انتخاب کنید عرض میز باید بیشتر از عرض صفحه تلوزیون باشد و دارای محل مناسب و اندازه برای سایر تجهیزات صوتی و تصویری شما از جمله جای ساب ، و پخش سینمای خانگی و … داشته و با رنگ بدنه تلوزیون هماهگی داشته باشد دارای چرخ در قسمت زیر تلوزیون رای جابجائی راحت و نظافت سالیانه پشت دستگاه و زیر میز و همچنین لبه پشتی با ارتفاع حداقل ۷ سانت برای جلوگیری از سر خوردن و افتادن تلوزیون از پشت و مخفی ماندن سیم ها و کابل ها داشته باشد ۴- درصورتیکه همراه تلوزیون سینمای خانگی هم خریداری نمودید یک کابل اپتیکال مناسب برای برگشت صدا از تلوزیون به سینمای خانگی خریداری کنید . ، چنانچه تلوزیون شما هوشمند می باشد و در منزل از اینترنت استفاده می کنید کابل RG45 با طول مناسب برای اتصال تلوزیون به مودم تهیه کنید هرچند تلوزیونهای جدید اکثرا به وای فای داخلی مجهز هستند حالا می توانید با شماره ۸۴۷۳۳ مرکز پشتیبان ال ی تماس بگیرید تا در خصوص نصب تلوزیون شما اقدام گردد .
جند نکته : در قسمت تنظیمات تلوزیون در منوی مدت زمان استفاده می توانید میزان ساعات استفاده از تلوزیون را چک کنید تا از نو بودن آن اطمینان حاصل کنید ، دراین تلوزیون همچنین مدل تلوزیون آخرین نسخه نرم افزار و نام شرکت پشتیبانی کننده ( گلد ایران ) را می توانید چک کنید . تلوزیونهایی که از مبادی رسمی وارد نشده قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در بخش راهنمای کاربران ، پیام نما ، و زیر نویس را ندارند ،با توجه به اینکه تمامی کانالهای تلوزیون ایران بصورت دیجیتال پخش می شوند معمولا نصابان تلوزیون به کانال یابی دیجیتال اکتفا می کنند ، جهت اطمینان از سالم بودن بخ آنالوگ حتما کانال یابی این بخش را نیز انجام دهید هرچند تعداد کمی از کانالهای تلوزیون در حال حاضر بصوت آنالوگ پخش می شوند ، تلوزیونهای جدید فقط دارای کنترل جادوئی هستند که هم قیمت بالائی دارند و فقط با باتری الکالاین باید مورد استفاده قرار گیرند بهتر است یک کنترل عمولی جداگانه با قیمت حدود ۴۵ هزار تومان از بخش پشتیبانی شرکت گلد ایران خریداری کنید کنترل های متفرقه با قیمت ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان برای تلوزیونهای ال جی در بازار بوفور یافت می شود برخی از این کنترلها فاقد کلید های مانند MY App ( برای ورود به بخش تلوزیون هوشمند ) و یا ۳D برای پخش سه بعدی و یا کلید ضبط فیلم هستند که قیمت ارزانتری دارند ) ، تلوزیون را در حالت تصویری سنسور هوشمند و یا استاندارد استفاده نمائید ، قراردادن تصویر در حالت تصویر شفاف بخصوص در زمانیکه نور اتاق کم است هم بچشم شما بویژه کودکان لطمه می زند و هم از عمر پنل یا همان صفحه نمایش بشدت می کاهد ، زمانیکه از رادیو دیجیتال استفاده می کنید و یا با اینترنت با پهنای باند پائین نسبت به دانلود و بروز رسانی نرم افزار استفاده می کنید از بخش منو ، بخش تنظیمات تصویر ، پخش تصویر را متوقف کنید در این حالت با فشردن هریک از دکمه های کنترل مجددا حالت تصویر فعال می گردد این کار شما عمر صفحه نمایش تلوزیون را افزایش می دهد . ، برای تمیز کردن صفحه نمایش از دستمالهای ماکرو فایبر که در اصطلاح به حوله حادوئی معروف هستند استفاده و در صورت نیاز فقط با چند قطره آب نمناک کنید حرکت دست بر روی صفحه نمایش فقط به سمت چپ و راست و بالا و پائین با حداقل فشار و از حرکت چرخشی خود داری کردد در مورد تلوزیون پلاسما این محدودیت وود ندارد ضمنا به هیچ عنوان آب را مستقیما به صفحه نمایش اسپری نکنید ، در صورت وجود لکه چربی فقط یک قطره مایع ظرفشوئی را در یک لیوان آب ولرم حل نموده و با پارچه نمناک شده با این محلول محل چربی را پاک کنید ، تلوزیونهای مشکی براق مشکل خش پذیری بالا و مات شدن در اثر تمیز کردن مداوم دارند در صورت مشاهده خش می توانید کمی خمیر دندان به محل خراشیدکی بمالید و با حوصله با دستمال کاغذی با فشار ملایم محل خراشیدگی را صیقل دهید خراش های کم عمق بدینوسیله محو می گردند . دستگاههای جانبی متصل به تلوزیون مانند ویدئو و دیوی دی و بلوری را که بصورت مداوم از آنها استفاده نمی کنید از پریز بکشید . ، از قراردان تلوزیون در محل های آفتاب خور و نزدیک به دستگاههای گرمایشی و یا در کوران باد وگرد و غبار جلوگیری نمائید . با اقدام به این توصیه ها حداقل ۲۰ سال می توانید با خیال راحت از تلوزیون جدید خود استفاده نمائید .
موفق باشید .

نظر دهید