۰۸ مهر ۱۳۹۴

تنظیمات آسان در تلویزیون‌های webOS ال‌جی

بعد از خرید یک تلویزیون هوشمند، شما برای امتحان کردن آن پر از هیجان می‌شوید. با این حال، وقتی با روند نصب عذاب‌آور مواجه شوید ممکن است اشتیاق شما فروکش کند.

مراحل پیچیده و خسته‌کننده که اغلب دنبال کردن آنها به سختی امکان‌پذیر است، خاطره پراسترسی را در ذهن شما بر جای گذارد. این مراحل قبل از روشن کردن تلویزیون، اغلب تکراری، خسته‌کننده و ناامیدکننده هستند. خب، باید بگوییم که در مورد تلویزیون‌های هوشمند webOS این طور نیست! خودتان را برای تجربه کاملاًٌ جدیدی در نصب تلویزیون هوشمند آماده کنید.

از همان اول، BeanBird به شما در هر مرحله از فرایند ساده و سرگرم‌کننده کمک می‌کند و راهنمایی‌های ساده‌ای ارائه می‌دهد که دنبال کردن آنها راحت است. BeanBird حس شوخی و سرگرمی دارد و احساس کسل شدن در شما ایجاد نمی‌کند. با تلویزیون‌های هوشمند کسل‌کننده خداحافظی کنید. به تلویزیون هوشمند webOS سلام کنید. حالا شروع کنیم؟

نصب تلویزیون هوشند webOS شامل 8 مرحله است و شما در طی هر کدام از این مراحل با کمک BeanBird راهنمایی می‌شوید و هیچ لحظه کسل‌کننده‌ای ندارید. هر مرحله رنگارنگ نمایش داده می‌شود تا هر کس بتواند به سادگی مراحل را بفهمد و آنها را پشت سر گذارد.


۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید