۱۶ مهر ۱۳۹۴

زنگ آشپزی با مایکروویو سولاردام پرشیا ال‌جی: کشک بادمجان

بله! اشتباه نمی‌بینید. با مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی کشک بادمجان هم می‌توان طبخ کرد. کشک بادمجان از آن دسته غذاهایی است که هویت ایرانی دارد و خیلی هم خوشمزه است.

طبخ این غذا اصلاً کار سختی نیست، به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و به جز کشک، مواد افزودنی خاصی هم لازم ندارد. اگر از ترکیب طعم بادمجان و کشک لذت می‌برید و دوست دارید یک غذای ایرانی را که از مطبخ‌های ایران باستان سرچشمه گرفته با کمی چاشنی فناوری مخلوط کنید و آن را باب طبع و متناسب با سبک زندگی مدرن امروز کنید، حتماً این مطلب را بخوانید تا با تهیه این خوراک خوشمزه با کمک مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی آشنا شوید:

Solardom Persia Plus

مواد لازم برای تهیه کشک بادمجان با مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی:

بادمجان                      4 عدد

آب                            یک فنجان

روغن                         5 قاشق غذاخوری

سیر                           3 قاشق غذاخوری

نعناع خشک                3 قاشق غذاخوری

پودر گردو                     100 گرم

کشک                        5 قاشق غذاخوری

روش تهیه کشک بادمجان:

  1. بادمجان‌ها را ورقه ورقه کرده و به 2 قاشق غذاخوری روغن آغشته می‌کنیم، در ظرف پیرکس می‌چینیم و منوی اتوماتیک سرخ کردن سالم بادمجان (Fd2) را انتخاب می‌کنیم.
  2. سیرها را خرد می‌کنیم و نعناع خشک و 4 قاشق غذاخوری روغن را در ظرف مایکروویو به آن می‌افزاییم. ظرف را بر روی سه پایه کوتاه روی سینی فلزی قرار داده و با توان 900 وات مایکروویو به مدت 2 تا 3 ثانیه حرارت می‌دهیم.
  3. سپس بادمجان‌های سرخ شده را با همزن برقی له کرده و تمامی مواد را در ظرف بزرگی مخلوط می‌کنیم و هم می‌زنیم. ظرف را بر روی سه پایه کوتاه روی سینی فلزی قرار داده و منوی کشک بادمجان را انتخاب می‌کنیم.
  4. بعد در ظرف ریخته با کشک و نعنا تزیین می‌کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید