۲۷ مهر ۱۳۹۴

عرضه جهانی Nexus 5X ؛ از امروز در بازارهای اصلی

سئول، 19 اکتبر 2015- از همین امروز، Nexus 5X، جدیدترین گوشی هوشمند مشترک گوگل و ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برای خرید در بازارهای اصلی دنیا عرضه خواهد شد. علاوه بر دسترسی از طریق فروشگاه مجازی گوگل (https://store.google.com)، اپراتورهای بزرگ و فروشندگان در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، ایرلند، هند، کره و ژاپن نیز این محصول را در دسترس عموم قرار می‌دهند. بازارهای دیگر اروپا، آسیا و امریکای لاتین Nexus 5X را طی هفته‌های آتی عرضه می‌کنند.

Nexus 5X ، به عنوان سومین همکاری موفق بین ال‌جی و گوگل، بهترین دانش‌ها و مهارت‌های گوگل و ال‌جی را در یک محصول عالی جلوه‌گر می‌کند. Nexus 5X عملکرد قدرتمند، قابلیت‌های چندرسانه‌ای حیرت‌انگیز و امنیت بیشتری را با پردازنده پرسرعت Snapdragon 808 کوالکوم، امکانات پیشرفته دوربین و حسگر اثر انگشت میسر می‌کند. این محصول اولین تلفن هوشمندی است که با جدیدترین سیستم‌عامل موبایل گوگل، اندروید 6 مارشملو، وارد بازار می‌شود و الگویی برای تمام گوشی‌های هوشمند دیگر خواهد بود.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «دستگاه‌های نکسوس جدیدترین و ناب‌ترین تجربه ممکن اندروید را در محصول پیشرفته‌ای خواهند داشت که قیمتی مناسب دارد. Nexus 5X برای برآورده کردن انتظارات میلیون‌ها طرفدار اندروید در سراسر دنیا طراحی شده است که دومی را قبول ندارند. بعد از دو همکاری موفقیت‌آمیز، ما فکر می‌کنیم مشتریان نیز موافق خواهند بود که این نکسوس بهترین نکسوس تا به امروز خواهد بود.»

قیمت و اطلاعات بیشتر در زمان دسترسی به صورت بومی اعلام می‌شود و بر حسب اپراتور و بازار متفاوت خواهد بود.

۱ نظر

حسین ۲۷ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

لطفا در مورد زمان عرضه در ایران خبری دهید.

نظر دهید