۲۰ مهر ۱۳۹۴

فناوری پیشرفته و نوآوری در یخچال‌های پایین‌فریزر جدید ال‌جی

یخچال‌های پایین‌فریزر جدید ال‌جی با مدلBF-214 از محصولات پیشرفته ال‌جی هستند که با فناوری‌های نوین و ابتکار در ارائه بهترین امکانات در صنعت پیشتازند.

این یخچال‌ها کاملاً بدون برفک و ضد یخ‌زدگی مواد غذایی هستند. فناوری نوآورانه “کاملا بدون برفک” شرکت ال‌جی، حفظ تازگی محصولات، پاکیزگی، خنک کنندگی سریع و مصرف انرژی کم را تضمین می‌کند.

  • حفظ تازگی برای مدت طولانی: سیستم خنک‌کنندگی با سرعت منظم و یکنواخت، باعث می‌شود مواد غذایی تازگی و سلامت خود را حفظ کنند.
  • خنک‌کنندگی یکنواخت: سیستم جریان هوای چند جهته ال‌جی، هوای خنک را به صورت یکنواخت در تمام قسمت‌ها و زوایای یخچال پخش می‌کند.
  • خنک‌کنندگی سریعتر: زمانی که مواد غذایی داخل یخچال گذاشته می‌شوند دمای یخچال را سریعتر کاهش می‌دهد.
  • پاکیزگی درون یخچال: داخل یخچال را تمیز و بهداشتی نگه می‌دارد.
  • صرفه‌جویی ثابت در مصرف انرژی: در هزینه‌های الکتریکی صرفه‌جویی کرده و بدین وسیله از محیط زیست محافظت می‌نماید.

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد

ممکن است شما هم برای متعادل نگاه داشتن رطوبت مواد غذایی، از روزنامه یا پلاستیک استفاده کنید. فن‌آوری Moist Balance Crisper کشویی است که یک صفحه مشبک خلاقانه دارد و کمک می‌کند رطوبت مواد غذایی در حد متعادل حفظ شود. در این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی قبل از اینکه به صورت قطرات آب روی مواد غذایی بریزند، به سرعت توسط صفحه مشبک جذب می‌شود، در نتیجه رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی می‌ماند.

BF-214 inside

Fresh 0 Zone

برای نگهداری گوشت، مرغ، ماهی، سوسیس و کالباس که نیاز به مراقبت ویژه در یخچال دارد، فریز کردن راحت‌ ترین روش ممکن است اما از کیفیت مواد غذایی کم می‌شود. با به اشتراک گذاشتن هوای داخل فریزر، دمای داخل این کشو حدود صفر درجه سانتیگراد است و مواد غذایی یخ نمی‌زنند. بدین وسیله آنها تازه باقی می‌مانند و بدون نیاز به یخ زدایی آماده برای طبخ هستند.

BioShield

قارچ‌ها در محیط‌ های مرطوب و نمناک رشد می‌کنند، به همین دلیل یخچال‌ها محیطی مناسب برای حیات آن‌ها در دوره‌های پنج، ده و حتی پانزده ساله هستند. برای جلوگیری از این مشکل، شرکت ال‌جی از BioShield استفاده می‌کند.

BioShield یک عنصر شیمیایی با خاصیت ضد میکروبی است که مانع رشد قارچ‌ها در نوار درزگیر درب یخچال و از بین رفتن خاصیت چسبندگی و تغییر شکل درزگیر و به دنبال آن افزایش عمر یخچال می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید