۱۱ مهر ۱۳۹۴

پرده‌برداری از اولین ساعت هوشمند سلولی با Android Wear در همایش ال‌جی

جدیدترین مدل از Watch Urbane ال‌جی بدون محدودیت و سازگار با اندروید و iOS
سئول، اکتبر 2015- ال‌جی الکترونیکس ( ال‌جی) در همایش معرفی گوشی هوشمند V10، که اول اکتبر برگزار شد، نسخه دوم از ساعت هوشمند Watch Urbane را نیز به نمایش گذاشت. این اولین دستگاه Android Wear است که قابلیت اتصالات سلولی دارد. جدیدترین دستگاه پوشیدنی ال‌جی امکان برقراری ارتباط از طریق شبکه 4G، 3G وای-فای یا بلوتوث را دارد و علاوه بر اینکه به طور یکپارچه با گوشی‌های هوشمند اندروید کار می‌کند، می‌توان به تنهایی نیز از آن استفاده کرد؛ مثلاً وقتی که حمل گوشی هوشمند راحت یا کاربردی نیست. قابلیت‌هایی که نیاز به استفاده از اتصالات سلولی دارند برای اندروید و iOS متفاوت خواهد بود.

جدیدترین ال‌جی Watch Urbane از بالاترین کیفیت نمایشگر نسبت به تمامی ساعت‌های هوشمندی موجود در بازار امروز برخوردار است. ال‌جی Watch Urbane جدید وضوح 480×480 پیکسل با تراکم 348 پیکسل در اینچ در نمایشگر گِرد 1.38 اینچ P-OLED خود دارد. این ساعت هوشمند قطری معادل 44.5 میلی‌متر دارد و با بدنه استیل ضدزنگ و بند ضدحساسیت الاستومر TPSiV بادوام شبیه یک ساعت مچی کلاسیک است. نسخه دوم این ساعت برای زنده نگه داشتن میراث ال‌جی Watch Urbane اصلی در ارائه عمر باتری عالی، از باتری 570 میلی‌آمپر با ظرفیت بالا و حالت ذخیره انرژی برای دوام آوردن تا پایان روز و حتی بیشتر برخوردار است.

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-02
3 دکمه در سمت راست که نسخه دوم ال‌جی Watch Urbane به آنها مزین شده است دسترسی سریع به تنظیمات میانبرها نظیر مخاطبان، برنامه LG Health و فهرست برنامه‌های کاربردی را فراهم می‌کند. حالت Ambient اکنون با یک فشار ساده دکمه بزرگ فعال یا غیرفعال می‌شود. علاوه بر 16 صفحه متنوع برای ساعت، برنامه‌هایی مربوط به تناسب اندام نظیر کنترل ضربان قلب، نکات ورزشی و کنترل میزان استرس و فشار نیز ارائه شده است.

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-03
جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بخش پوشیدنی همچنان به تحول‌آفرینی ادامه می‌دهد و ما با ارائه محصولات متنوع به بازار که مشتریان مختلف را به خود جذب می‌کند نقشی پویا در این زمینه داریم. در ال‌جی، ما فکر نمی‌کنیم که یک دستگاه پوشیدنی برای همه مناسب است. نسخه دوم از Watch Urbane یک دستگاه هوشمند ضروری برای فعالانی است که می‌‌خواهند با دنیا در ارتباط بمانند؛ چه در محل کار باشند، چه در خانه و چه در زمین تنیس.»

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-04
ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition، ابتدا، در ایالات متحده امریکا و کره در دسترس قرار خواهد گرفت و به دنبال آن در بازارهای اروپا، کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، آسیا و خاورمیانه عرضه می‌شود. جزییات بیشتر در مورد قیمت و تاریخ دسترسی به صورت بومی اعلام خواهد شد. اگر می‌خواهید Watch Urbane 2nd Edition ال‌جی را در عمل ببینید، به این لینک مراجعه کنید.

مشخصات اصلی:
• تراشه: پردازنده 1.2 گیگاهرتز SnapdragonTM 400 کوالکوم
• سیستم‌عامل: Android Wear (نسخه مجهز به اتصال سلولی)
• نمایشگر: 1.38 اینچ P-OLED با 480×480 پیکسل و 348 پیکسل در اینچ
• ابعاد: 44.5x 14.2 میلی‌متر
• حافظه: 4 گیگابایت eMMC و 768 مگابایت LPDDR3
• باتری: 570 میلی‌آمپر
• شبکه: بلوتوث 4.1 ، وای-فای، LTE، 3G
• حسگر: شتاب‌سنج، ژیرو، قطب‌نما، ارتفاع سنج، کنترل ضربان قلب، جی.پی.اس
• رنگ: مشکی، آبی، سفید، قهوه‌ای
• امکانات دیگر: مقاوم در برابر آب و خاک (IP67)

۱ نظر

مهدی ۱۷ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام. ساعت ال جی urbane کی توی ایران عرضه میشه؟ خیلی وقت از معرفیش میگذره !

نظر دهید