۳۰ مهر ۱۳۹۴

یک خرید عالی بدون پشیمانی!

با خرید تلویزیون‌های پیشرفته و جدید ال‌جی 2015 هدایای ویژه دریافت کنید.

تلویزیون‌ 79 اینچ UB98000GI ال‌جی که از نوع Ultra HD است و نیز تلویزیون 55 اینچ EC93000GI که یک تلویزیون منحنی با فناوری OLED است از چشمگیرترین محصولات در جشنواره صوتی و تصویری ال‌جی هستند. شما با خرید یکی از این محصولات هم سینمای خانگی و هم میز تلویزیون مخصوص آن را هدیه می‌گیرید.

مدل UB98000GI از دوربین 8 مگاپیکسل با کنترل حرکتی و صوتی برخوردار است و جدیدترین استاندارد صفحات نمایش، سطح وضوح تصویر را به مرحله‌ای جدید می‌رساند. فناوری ULTRA HD آینده تصاویر دیجیتال است که با وجود 8.3 میلیون پیکسل تصاویری بی‌نقص، حتی در فواصل اندک از نمایشگر، عرضه می‌کند و وضوحی چهار برابر FULL HD در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از تصاویر عالی و رنگ‌های زنده با تلویزیون‌های ULTRA HD ال جی لذت ببرید.

موتور Tru-ULTRA HD هسته اصلی پنل‌های ULTRA HD است که وظیفه تغییر وضوح تصاویر عادی به ULTRA HD را به عهده دارد. هنگامی که وضوح تصاویر معمول تغییر داده می‌شود این موتور تا حد ممکن کیفیت آنها را به تصاویر ULTRA HD نزدیک می‌کند. تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با موتور قدرتمندشان سعی می‌کنند جزئیاتی بی‌نقص را ارائه کرده و استاندارد جدیدی در این زمینه بر پا می‌کنند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی (مدل EC93000GI ) در اندازه ۵۵ اینچ چهاررنگ پیکسل WRGB دارد و از کنتراست بی‌نهایتی برخودار است. این تلویزیون قابلیت پخش فیلم‌های سه‌بعدی را دارد و به پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS مجهز شده است.

Final-1-

کاهش نور پیکسل یک فناوری کاملاً جدید نمایشگر است که تنها درOLED  (دیودهای ارگانیک ساطع‌کننده نور) امکان‌پذیر است. از آنجا که هر پیکسل خودش به تنهایی و مستقل خاموش و روشن می‌شود، میزان سیاهی که در صحنه‌های تاریک نمایش داده می‌شود به گونه‌ای است که شما تا کنون ندیده‌اید. همین امر، عمق و زنده بودن رنگ‌ها را با بیان دقیق هر پیکسل بهبود می‌بخشد.

فناوری منحصربه‎‌فرد پیکسل چهار رنگ در تلویزیون OLED ال‌جی بیان طبیعی هر سایه و رنگی را ممکن می‌کند. هر چه که تماشا می‌کنید آن قدر واقعی و ملموس است که حس می‌کنید شما در آنجا هستید و همه چیز را با چشم غیر مسلح می‌بینید. این فناوری تجربه مشاهده را با رنگ‌های زنده و واقعی افزایش می‌دهد.

جشنواره محصولات صوتی و تصویری ال‌جی از 24 مرداد ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. البته مدت زمان برگزاری این جشنواره محدود است.

در جشنواره صوتی و تصویری ال‌جی محصولاتی شامل هدایای نقدی و کالایی هستند. شما می‌توانید هدایای کالایی را هنگام خرید دریافت کنید.

gifts

۱ نظر

poop ۳۰ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام.
تبریک میگم از اینکه روز به روز بلاگ ال جی داره توسعه پیدا میکنه.

سوالی دارم اینکه چرا در ابتدای این پست گفته شده ” تلویزیون‌های پیشرفته و جدید ال‌جی ۲۰۱۵” در حالی که تمام این تلویزیون ها مدل ۲۰۱۴ هستند؟؟؟ آیا ال جی قصد نداره تلویزیون های مدل ۲۰۱۵ رو که با پیشوند های LF,UF,UG,EF,EG می باشند رو وارد بازار ایران کنه؟؟؟ تا پایان سال ۹۴ چطور؟؟؟
به هر حال باید دقت بیشتری در اراثه مطالب با توجه به اینکه روز به روز توسعه بیشتری پیدا می کنید داشته باشید.
در پایان خواهش دارم به سوالات بالا پاسخ بدید تا ما هم بدونیم چه تصمیمی بگیریم.

نظر دهید