۲۱ آبان ۱۳۹۴

آغاز عرضه جهانی نسخه دوم از ساعت هوشمند Watch Urbane در بازارهای اصلی

اولین ساعت هوشمند Android Wear با ارتباط سلولی برای افراد پرتحرک

سئول، 12 نوامبر 2015-  عرضه جهانی ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition، اولین ساعت هوشمند Android Wear مجهز به ارتباط سلولی از همین ماه در ایالات متحده امریکا و کره آغاز خواهد شد و پس از آن، در ماه آینده، در بازارهای اصلی اروپا، آسیا و ایالات مستقل مشترک‌المنافع عرضه می‌شود.

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-02

ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition با تلفن‌های همراه هوشمند اندروید و iOS سازگاری دارد و به کاربران امکان می‌دهد تا به تماس‌های خود پاسخ دهند و پیام‌هایشان را چک کنند؛ بدون اینکه به تلفن هوشمندشان نیازی داشته باشند. بنابراین، کاربران این دستگاه، با علم به اینکه هیچ اطلاعات مهمی را در زمان دویدن صبحگاهی یا بازی در زمین تنیس از دست نمی‌دهند، احساس راحتی خواهند کرد.

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-03

ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition از طراحی یک ساعت مچی کلاسیک برخوردار است و بدنه استیل ضدزنگ آن الگوی خط‌داری دارد. این ساعت هوشمند به نمایشگر تمام مدور P-OLED با 348 پیکسل در اینچ مجهز است. سه کلید در سمت راست ساعت دسترسی سریع به تنظیمات میانبر، LG Health و برنامه‌های کاربردی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، باتری پرظرفیت 570 میلی‌آمپر و حالت ذخیره انرژی به این ساعت هوشمند امکان می‌دهد تا بدون استفاده از باتری یدکی تمام روز را دوام بیاورد.

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-04

جانو چو، رئیس و مدیر عامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «برقراری ارتباط مردم با دنیا پیشه ماست و ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition مخصوص برآورده کردن نیاز مشتریانی طراحی شده است که می‌خواهند در هر مکان و هر زمانی که هستند ارتباط برقرار کنند. بخش دستگاه‌های پوشیدنی هنوز در طفولیت خود به سر می‌برد و ما همچنان تصمیم داریم محصولات هیجان‌انگیزی را معرفی کنیم که مخاطبان گوناگونی را به خود جذب کند.»

قیمت و جزییات خرید این محصول به صورت بومی در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-05

۱ نظر

علی فراهانی ۲۶ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام،امیدوار بودیم که از زمان و چگونگی واردات این ساعت اطلاع رسانی بهتری بشود.لطفا پاسخگو باشید چرا که در صورت عدم واردات به صورت رسمی شخصا برای مصرف شخصی از کشوری دیگر اقدام به خرید کنم.ممنون

نظر دهید