۱۳ آبان ۱۳۹۴

اینها را در G4 خاموش کنید

هیچ کدام از ما دوست نداریم کار خود را با یک تلفن همراه جدید شروع کنیم که حس منفی در ما القا کند. اما گاهی اوقات این طور می‌شود! در G4 هم همین طور است. اگر به تازگی G4دار شده‌اید، قطعاً شما هم دوست ندارید یک سری چیزها را تجربه کنید و دیر یا زود می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید. در اینجا ما به شما می‌گوییم کدام قابلیت‌ها آزاردهنده است و باید آنها را غیرفعال یا خاموش کنید.

 Quick Shot را خاموش کنید

گاهی اوقات این قابلیت مفید است. قابلیت Quick Shot یا عکاسی فوری با فشار کلید کم کردن صدا برنامه دوربین را فوراً باز می‌کند. این یک قابلیت بی‌نظیر است که ال‌جی طراحی کرده زیرا انگشت شما بالاخره در پشت گوشی و روی کلیدها قرار می‌گیرد. اما چیزی که در G4 جدید است توانایی گرفتن عکس فوری در زمانی است که شما برای باز کردن برنامه دوربین از Quick Launch استفاده می‌کنید: نتیجه همه نوع عکس‌های عالی! از پیاده‌روی، پاها یا تصاویر مبهم دیگر است.

2015-04-28 20.37.49

برای خاموش کردن این قابلیت به قسمت General در منوی تنظیمات بروید. گزینه Shortcut Key یا کلید میانبر را انتخاب کنید و سپس در انتها گزینه Quick Shot را بی‌علامت کنید.

 

صدای بلیپ را خاموش کنید

خیلی‌ها هستند که دوست ندارند هر ضربه‌ای که هر جایی از تلفن می‌زنند صدا داشته باشید و حتماً تا به حال شما در موقعیتی گیر نکرده‌اید که کنار کسی باشید که نمی‌داند چطور این قابلیت را غیرفعال کند. خبر خوب این است که شما می‌توانید این صداها را خاموش کنید. برای این کار به قسمت Sound & Notifications در منوی تنظیمات بروید و در گزینه More به پایین بروید. سپس، روی گزینه Sound effects ضربه بزنید و حالا Touch sound را بی‌علامت کنید.

حتماً دوستانتان از شما تشکر می‌کنند. البته دشمنان شما بیشتر قدردانی خواهند کرد!

 2015-04-28 20.37.16

تغییر تنظیمات برای مشاهده فهرست‌وار

این کار را اول از همه انجام دهید. به قسمت تنظیمات بروید. روی کلید منوی سه‌نقطه‌ای ضربه بزنید. گزینه List view را انتخاب کنید. این طوری شیک‌تر و بهتر است.

۱ نظر

دانیال ۱۵ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

روی کلید منوی سه‌نقطه‌ای ضربه بزنید. گزینه List view را انتخاب کنید. این طوری شیک‌تر و بهتر است.
_________________
تلقین سلیقه شخصی با مسخره ترین دلیل ممکن! اینجوریشو دیگه ندیده بودیم:)

نظر دهید