۲۰ آبان ۱۳۹۴

برای دومین سال متوالی، تلویزیون OLED ال‌جی “بهترین تلویزیون سال” شد

وب‌سایت Reviewed.com ، یکی از بخش‌های USA TODAY ، تلویزیون OLED ال‌جی را برای دومین سال متوالی “بهترین تلویزیون سال” نامید.
ال‌جی 7 جایزه تحت عنوان “بهترین محصول سال 2015” را از بخش‌های لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی دریافت می‌کند.

سئول، 10 نوامبر 2015- وب‌سایت Reviewed.com ، که یکی از بخش‌های USA TODAY است، ال‌جی الکترونیکس امریکا را مفتخر به دریافت 7 جایزه تحت عنوان “بهترین محصول سال 2015” کرد. اعطای این جایزه افتخارآمیز بر اساس بررسی‌های گسترده و آزمایشگاهی و تحلیل‌های فنی کارشناسانه بوده است. محصولات ال‌جی در بخش سرگرمی خانگی و لوازم خانگی برترین تقدیرها را از آن خود کردند. این محصولات شامل تلویزیون مسطح از نوع 4K OLED می‌شود که عنوان “بهترین تلویزیون سال” را برای دومین سال متوالی و نیز عنوان “بهترین تلویزیون 4K” را از آن خود کرده است.

در بخش بهترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند، پلت‌فرم webOS 2.0 ال‌جی برترین افتخار را کسب کرد و رابط کاربری انقلابی خود را به عنوان بهترین فناوری تقویت کرد تا یافتن و تغییر بین گزینه‌های محتوا -شامل پخش تلویزیون، سرویس‌های پخش آنلاین و دستگاه‌های جانبی- برای مشتریان ساده و راحت کند.

دیوید وَندر وال، رئیس بازاریابی ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «نظر کارشناسان این طور است. جایزه “بهترین محصول سال” از وب‌سایت Reviewed.com چیزی را تأیید می‌کند که ما همیشه می‌گفتیم: تلویزیون OLED ال‌جی از همه سرتر است. این جوایز که لوازم خانگی ال‌جی را نیز تحسین می‌کند، گواه تلاش‌های مستمر ال‌جی برای خلق محصولات جدید و مبتکرانه‌ در تمامی بخش‌هایی است که زندگی مشتریان را بهتر می‌کند.»

محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی که عنوان بهترین محصول سال 2015 را از Reviewed.com از آن خود کرده‌اند در تعدادی از بخش‌های اصلی مفتخر به دریافت این عنوان شده‌اند:

بهترین تلویزیون سال و  بهترین تلویزیون 4K: تلویزیون مسطح 4K OLED ال‌جی (مدل 65EF9500)

تلویزیون مسطح 4K OLED ال‌جی (مدل 65EF9500) آمیزه‌ای از جزییات زیاد 4K Ultra HD و کنتراست برتر و رنگ OLED برای نمایش نهایت کیفیت تصویر، با ضخامت باریک و شگفت‌انگیز چندمیلی‌متری و طراحی بدون قاب و شیک است. فناوری انقلابی OLED ال‌جی تصویر خیره‌کننده را با سیاهی محض و رنگ‌های باورناپذیر، حتی در زوایای دید عریض، ارائه می‌دهد؛ به طوری که هیچ تلویزیون LCD/LED قادر به نمایش آن نیست. این اولین تلویزیون مسطح 4K OLED در دنیا و اولین تلویزیون OLED مجهز به HDR کامل است. با استفاده از این فناوری، مشتریان می‌توانند محتوای HDR را هم از شرکای پخش محتوا و هم دستگاه‌های جانبی نمایش دهند. سری تلویزیون EF9500 ال‌جی، که در ابعاد 55 و 65 اینچ موجود است، نمایانگر اولین تلویزیون‌های 4K OLED هستند که موفق به دریافت ستاره انرژی شده‌اند.

بهترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند: ال‌جی webOS 2.0

تلویزیون هوشمندwebOS ال‌جی برای ملموس و سریع کردن تغییر بین گزینه‌های محتوا- شامل پخش تلویزیون، سرویس‌های پخش آنلاین و دستگاه‌های جانبی- طراحی شده است. ال‌جی webOS از تغییر ساده برخوردار است و به کاربران امکان می‌دهد به سرعت بین محتوایی که دوست دارند تغییر وضعیت دهند؛ قابلیت کشف ساده نیز به کاربران کمک می‌کند تا منابع جدید سرگرمی از شرکای 4K نظیر Amazon Instant Video، Netflix، YouTube، DIRECTV و بسیاری دیگر از گزینه‌های Full HD پیدا شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید