۰۵ آبان ۱۳۹۴

بیشترین تخفیف برای محصولی که گردباد می‌سازد!

جشنواره جاروبرقی‌های کمپرسور ال‌جی از 15 مهر ماه آغاز شده است و تا مدت محدودی ادامه دارد.

این جشنواره محصولات مختلفی را در بر می‌گیرد و برای مدل‌های متفاوت از جاروبرقی‌های ال‌جی تخفیف خاصی در نظر گرفته شده است.

یکی از این محصولات که بیشترین تخفیف را به خود اختصاص داده جاروبرقی پیشرفته VB-7720BK ال‌جی است. این محصول در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران با تخفیف ویژه جشنواره به فروش می‌رسد.

جاروبرقی VB-7720BK یک جاروی مکنده و پیشرفته است که گرد و غبار را 3 برابر بیشتر از مدل‌های قبل فشرده می‌کند. در این جاروبرقی جدید ال‌جی 3 حسگر روی بدنه‌ و یک حسگر روی دسته‌ تعبیه شده است که برای تشخیص موقعیت و حرکت به صورت خودکار طراحی شده‌اند. فیلتر هپا و قابلیت تخلیه آسان مخزن از دیگر امکانات ویژه این جاروبرقی است.

سیستم گردبادی جاروهای ال‌جی با بازدهی بالا، ذرات گرد و غبار را از هوای پاکیزه جدا می‌سازد.

جاروبرقی VB-7720BK یک جاروبرقی با فناوری مسیریاب خودکار Follow me و 4 حسگر فاصله‌سنج است که یک حسگر در دسته جاروبرقی و 3 حسگر در بدنه آن تعبیه شده است. این جاروبرقی به صورت خودکار همراه کاربر حرکت کرده و فاصله 100 سانتی‌متری تا دسته جاروبرقی و همچنین حرکت کاربر را حفظ می‌کند. هنگامی که فاصله بدنه از دسته جاروبرقی به بیش از 100 سانتی‌متر می‌رسد، بدنه به طور خودکار به سمت دسته جاروبرقی و در جهت حرکت کاربر پیش می‌رود.

pro-VC-

۱ نظر

Reza ۶ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام خسته نباشید
واقا قیمتش ۱۱۰ هزار تومانه؟

نظر دهید