۳۰ آبان ۱۳۹۴

تاریک مثل آسمان، رنگارنگ مثل خود زندگی

چرا سینماگران اصرار دارند سیاهی مطلق و قیرمانند را در فیلم‌هایشان داشته باشند؟ چرا ستاره‌ها در آسمان تاریک درخشش بیشتری دارند؟ چرا رنگ‌ها در اعماق تاریک زنده‌تر و گیراتر هستند؟

پاسخ فقط با یک جمله خلاصه می‌شود: سیاهی مطلق و ناب، رنگ‌های مطلق و ناب فقط با OLED ال‌جی امکان‌پذیر است.

تلویزیون OLED ال‌جی امکانات شگفت‌انگیز تلویزیون پلاسما، نظیر سیاهی عمیق و زاویه دید وسیع برای اتاق‌های بزرگ، را با هم ترکیب می‌کند و آن را با چیزهایی که مردم در مورد LCD دوست داشتند، مثل تلویزیون‌هایی با رنگ‌های زنده، فوق‌العاده باریک و سبک، در هم می‌آمیزد.

همه اینها به این دلیل امکان‌پذیر می‌شود که OLED خودش نور تولید می‌کند. بنابراین، نیازی به LED در پشت یا کناره‌های صفحه برای تولید نور برای تصویر نیست. چیزی که بسیار قابل ملاحظه است تصاویر واضحی هستند که در هنگام بازی و صحنه‌های ورزشی تفاوت زیادی با فناوری‌های دیگر دارد.

فناوری منحصربه‎‌فرد پیکسل چهار رنگ در تلویزیون OLED  ال‌جی بیان طبیعی هر سایه و رنگی را ممکن می‌کند. هر چه که تماشا می‌کنید آن قدر واقعی و ملموس است که حس می‌کنید شما در آنجا هستید و همه چیز را با چشم غیر مسلح می‌بینید. این فناوری تجربه مشاهده را با رنگ‌های زنده و واقعی افزایش می‌دهد.

تلویزیون OLED  ال‌جی در نهایت به بیان کامل سیاهی دست یافته است؛ قلمرویی که در گذشته با تلویزیون‌های معمولی دست نیافتنی بود. پیکسل‌هایی که خودشان نور می‌دهند می‌توانند نور خودشان را کنترل کنند. بنابراین، رنگ‌های مشکی و تیره می‌توانند کامل و بی‌عیب‌ونقص نمایش داده شوند؛ چیزی که قبلاً ندیده بودید. حتی در صحنه‌های تاریک، همه جزییات زنده و مرئی هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید