۲۰ آبان ۱۳۹۴

جایزه ابتکار از CES 2016 برای محصولات موبایل نوآورانه و لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی

ماشین لباسشویی Twin Wash ال‌جی و سیستم مدیریت لباس ال‌جی Styler برنده جایزه ابتکار از CES 2016 شدند. تلفن هوشمند و پیشرفته ال‌جی V10 و محصولات موبایلی دیگری نظیر ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition، ال‌جی TONE Active و صفحه‌کلید Rolly ال‌جی نیز مفتخر به دریافت جایزه نوآوری و ابتکار از CES 2016 شدند.

ال‌جی با ماشین لباسشویی دوقلوی TWIN Wash خود که مجهز به یک ماشین لباسشویی SideKick در قسمت تحتانی است شست‌وشوی لباس‌ها را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. این اولین ابتکار در صنعت لباسشویی خانگی است که به کاربران امکان می‌دهد تا دو بار جداگانه را به طور همزمان بشویند. ماشین لباسشویی SideKick ماشین لباسشویی دیگری است که در بخش پایینی ماشین لباسشویی ال‌جی با درب جلو تعبیه شده و مخصوص شست‌وشوی لباس‌های کوچک و لباس‌هایی هست که نیاز به مراقبت ویژه دارند. این ماشین لباسشویی با بیشتر ماشین‌های لباسشویی ال‌جی که درب جلو دارند و از سال 2009 به بعد تولید شده‌اند سازگاری دارد.

از دیگر ابتکارات ال‌جی در CES که برنده جایزه شده است ال‌جی Styler را می‌توان نام برد. این محصول یک سیستم جدید و شیک مدیریت لباس و راهی ساده و صرفه‌جو در زمان برای حفظ و تر و تازه کردن آیتم‌هایی مانند بلوز، کت و شلوار، کاپشن و ژاکت به شمار می‌رود. این سیستم برای به حداقل رسانیدن دفعات مراجعه به خشکشویی و صرفه‌جویی در زمان و پول مشتریان طراحی شده  و به آنها کمک می‌کند تا همیشه آراسته و زیبا به نظر برسند.

ال‌جی V10 جدید برای فراتر رفتن از مرزهای ابتکار در موبایل توسط CTA تأیید شد. ال‌جی V10 تلفن هوشمندی است که بر پایه خلاقیت طراحی شده و تجربه چندرسانه‌ای غنی را هم در زمینه مصرف ویدئو و هم خلق آن ارائه می‌دهد. این گوشی نمادین برای دوام طراحی شده و از قابلیت‌هایی نظیر صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو، حالت دستی برای ویدئو و صدای 32 بیت های-فای داک، برخوردار است و همین امکانات ال‌جیV10 را به انتخابی عالی برای مشتریانی مبدل کند که به دنبال محصولات برنده برای هدیه دادن در فصل تعطیلات هستند.

از دیگر محصولات موبایل ال‌جی که مفتخر به دریافت جایزه ابتکار از CES 2016 شده‌اند ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition، ال‌جی TONE Active و صفحه‌کلید Rolly ال‌جی است:

  • ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition اولین دستگاه پوشیدنی Android Wear است که از ارتباط سلولی برخوردار است. اکنون، مشتریان می‌توانند از طریق ساعت خود تماس برقرار کنند و البته به گوشی‌های هوشمند اندروید یا دستگاه‌های iOS نیز متصل شوند.
  • ال‌جی Tone Active جدید آخرین نسخه از پرفروش‌ترین هدست بلوتوث است. این هدست به خوبی دور گردن قرار می‌گیرد و طراحی ثابت و منحنی دارد. علاوه بر این، مقاوم در برابر آب است و گوشی‌های آن سیم جمع‌شو دارد تا ظاهر آن شیک و زیبا باشد.
  • صفحه‌کلید Rolly ال‌جی اولین صفحه‌کلید بی‌سیم و لول‌شو در صنعت است که تا می‌شود و به راحتی داخل جیب، کیف یا کوله‌پشتی شخص جای می‌گیرد. وقتی صفحه‌کلید رولی را باز می‌کنید به راحتی می‌توانید از قابلیت اتصال خودکار استفاده نموده و به آسانی دو دستگاه مختلف را با کمک Dual Pairing به هم متصل کنید.

موریس لی، معاون ارشد و رئیس فروش و بازاریابی موبایل ال‌جی الکترونیکس در امریکای شمالی، گفت: «این چهارمین سال متوالی است که تلفن‌های هوشمند ال‌جی جایزه ابتکار از CES را دریافت می‌کنند. ال‌جی V10، ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition و دیگر محصولات برنده ما نمونه‌های بیشتری از تعهد ال‌جی به ابتکار در زمینه موبایل است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید