۲۷ آبان ۱۳۹۴

جدیدترین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با Google Play Movies & TV در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

Google Play Movies & TV محتوایی عالی و بی‌نظیر در تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوترها و تلفن‌های هوشمند ال‌جی ارائه می‌دهد

سئول، 18 نوامبر 2015- از اول همین ماه، مشتریانی که تلویزیون هوشمند ال‌جی دارند می‌توانند از هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی از طریق Google Play Movies & TV در بیش از 100 کشور لذت ببرند. این سرویس که با پلت‌فرم پیشگام webOS برای تلویزیون‌های هوشمند سازگاری دارد، فیلم‌های کلاسیک قدیمی و جدید، مستقل و آیینی را هم با فرمت HD و هم SD در دسترس قرار می‌دهد.

با Google Play Movies & TV، بینندگان می‌توانند از میان هزاران عنوان فیلم و برنامه تلویزیونی از استودیوهای بزرگ هالیوود فیلم اجاره کنند یا بخرند. و از آنجا که همه این محتوا از سرویس کلاود نشأت می‌گیرد، بینندگان می‌توانند آنها را در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی خود در خانه تماشا کنند و روز بعد، در گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوترشان، از همان جایی که تماشا را متوقف کرده‌اند، ادامه دهند.

این-کیو لی، معاون ارشد و رئیس بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بازار تلویزیون هوشمند به سرعت در حال رشد است و در راستای آن، تقاضای بی‌شماری برای محتوای تازه‌تر و باکیفیت‌تر وجود دارد. برآورده کردن این نیاز از برترین اولویت‌های ال‌جی است و تنها با آرزوی ما برای ارائه بهترین تجربه مشاهده ممکن در تلویزیون‌های مجهز به پلت‌فرم webOS به حقیقت می‌پیوندد. مشارکت نزدیک ما با گوگل راه درازی را برای برآورده کردن انتظارات زیاد مشتریان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی طی خواهد نمود.»

سرویس Google Play Movies، از اول همین ماه، برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در 104 کشور عرضه خواهد شد که ارائه این سرویس ابتدا از ایالات متحده امریکا، انگلستان، استرالیا و کانادا آغاز می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید