۱۴ آبان ۱۳۹۴

درخشش گلدیران در المپیاد فنی مهارت‌های ال‌جی

مراسم تجلیل از نام‌آوران پنجمین دوره مسابقات المپیاد مهارت‌های فنی ال‌جی در سالن همایش‌های شرکت مشتریان گلدیران برگزار شد.

دوبی در تاریخ 4 و 5 آبان ماه سال جاری میزبان پنجمین دوره مسابقات المپیاد مهارت‌های خدمات تکنیسین‌های ال‌جی بود. مسابقاتی که مانند سال گذشته با درخشش نماینده‌های گلدیران به پایان رسید. در این بین، سهم تکنیسین‌های شرکت گلدیران، آقایان مهدی علی عسگری، مهرداد قاسمی جویباری و سید عبدالمجید حسینی از این رقابت‌ها، به ترتیب دو رتبه اولی و یک مقام دوم بود.

در مراسم قدردانی از این تکنیسین‌ها، جناب آقایان داود علیخانی، مدیرعامل شرکت مشتریان، حمیدرضا خانپور، مدیر کل فنی و حرفه ای استان تهران، عبدالله قاسمی، معاونت آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تهران، و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت مشتریان حضور داشتند. در ادامه گزارش تهیه شده درباره موفقیت تکنیسین‌های شرکت مشتریان خدمت خوانندگان عزیز تقدیم می‌شود.

Goldiran-Technical-Competition-Dubai-01(1)

حضور 48 تیم شرکت کننده در پنجمین مسابقات المپیاد مهارت‌های فنی ال‌جی در دبی در قسمت های خانگی، صوتی-تصویری، کولر و موبایل حائز اهمیت است. با توجه به این حضور گسترده، می‌توان بر توانایی تکنیسین‌های ایرانی که موفق شدند با عبور از همه این رقبا رتبه‌های برتر را از آن خود کنند تأکید کرد.

Goldiran-Technical-Competition-Dubai-02

در این المپیاد که تکنیسین‌هایی از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در آن حضور داشتند و هر سال برگزار می‌شود نحوه برخورد با مشتری، آزمون فنی تئوری و آزمون فنی عملی مراحل اصلی رقابت بودند. با این وصف شرکت‌کنندگان مراتب دشواری را پیش رو داشتند که عبور از تک‌تک آنها مستلزم بهره‌مندی از توانایی کافی و تسلط قابل قبول در هر زمینه بود؛ مهارتی که البته ایرانی‌های شرکت گلدیران در قسمت های صوتی-تصویری ، کولر و خانگی تمام و کمال به معرض نمایش گذاشتند و به موفقیت چشمگیری دست پیدا کردند.

Goldiran-Technical-Competition-Dubai-04

در همین راستا، آقای مهدی علی عسگری، تکنیسین ایرانی شرکت گلدیران در شهر رشت رتبه اول بخش صوتی-تصویری را از آن خود کرد. وی درباره این مسابقات این طور می‌گوید: «ما مراحل مختلفی را برای این مسابقات طی کردیم که یکی از آن‌ها رقابت در تهران بود. در واقع نفرات برتر تهران به المپیاد دوبی اعزام می‌شدند. باید بگویم رقابت در تهران برای ما سخت‌تر بود، چون قابلیت‌های فنی تکنیسین‌های برتر مناطق شرکت مشتریان بالاتر بود. به نظرم وقتی از فیلتر رقابت در تهران عبور می‌کنیم، دیگر بقیه راه دشوار نیست. اگرچه در دوبی موضوعی که سخت بود استرس زیاد فضای این مسابقات بود وگرنه از بعد فنی مشکلی وجود نداشت.»

Goldiran-Technical-Competition-Dubai-05

آقای علی عسگری از سال 88 فعالیت خود را با گلدیران آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از تکنیسین‌های صوتی-تصویری در شهر رشت است.

در بخش کولر اما آقای مهرداد قاسمی جویباری از شهر جویبار موفق شد در صدر بایستد و رتبه اول را به دست بیاورد. آقای جویباری که معتقد است رقابت نسبت به سال گذشته سخت‌تر شده بود، می‌گوید: «کیفیت مسابقات نسبت به سال قبل بالاتر بود و به تبع آن، رقابت هم سخت‌تر شد. ضمن اینکه کشورهای شرکت‌کننده در این المپیاد هم امسال بیشتر شده بودند. از آنجایی که ایران در سال گذشته بهترین مقام‌ها را آورد، همه کشورها آمده بودند تا اول شوند و در واقع رتبه بیاورند. به همین دلیل انگیزه ها بیشتر بود».

Goldiran-Technical-Competition-Dubai-06(1)

آقای قاسمی جویباری که از سال 91 با شرکت گلدیران همکاری می‌کند، معتقد است کارگاه‌های آموزشی که پیش از اعزام به این مسابقات از طرف گلدیران برگزار شده، خیلی به آنها کمک کرده است: «در دفتر منطقه‌ای آموزش‌هایی دیدیدم و بعد دو ماه دوره آموزشی در تهران داشتیم. دوره‌ها فشرده و در عین حال بسیار عالی بود و به لحاظ مهارتی به ما خیلی کمک کرد. امیدوارم سال آینده هم بتوانیم رتبه های قابل قبولی به دست بیاوریم و باز هم اول شویم.»

سومین رتبه ایران در این المپیاد به آقای سید عبدالمجید حسینی از شهر مشهد تعلق دارد. تکنیسین محصولات خانگی که در این مسابقات مقام دوم را به دست آورد. آقای حسینی درباره این المپیاد می‌گوید: «مسابقات خوبی بود. رقبایمان هم خوب بودند. متأسفانه من دو اشتباه کردم که باعث شد دوم بشوم اما به طور کل، سطح مسابقات بالا بود و رقبا هم به لحاظ معلومات در سطح بالایی بودند.»

Goldiran-Technical-Competition-Dubai-07

آقای حسینی از سال 83 همکاری‌اش را با گلدیران آغاز کرده و رشته تحصیلی‌اش هم الکترونیک بوده. او کلاس‌های آموزشی گلدیران در تهران را بسیار مفید ارزیابی می‌کند و می گوید: «کلاس‌های آموزشی گلدیران واقعا مفید بود. آقایان کاظم زاده، صمدی و طاهریان خیلی به ما کمک کردند. دوره‌ها فشرده و تأثیرگذار بود. در قسمت MOT به محض اینکه کار خود را اجرا کردیم، فردی که به عنوان ممتحن بر فعالیت ما نظارت داشت، کارمان را تأیید کرد و خیلی راحت از این مرحله عبور کردیم. چون مهارتمان بالا بود. من امسال دوم شدم، اما انشاالله سال آینده هم در این مسابقات شرکت می‌کنم و این بار رتبه اول را به دست می‌آورم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید