۱۶ آبان ۱۳۹۴

سفید، مشکی، آبی؟ مسئله این است…

صدای پای Nexus 5X از دور می‌آید. کم‌کم نوبت به آن می‌رسد که این گوشی هم رسماً وارد بازار ایران شود. بهتر است از همین حالا تصمیم خود را بگیرید و یک‌دل شوید. سفید می‌خواهید، مشکی یا آبی؟

به شما حق می‌دهیم! Nexus 5X به هر سه رنگ زیباست. اما باز هم مجبورید یکی را انتخاب کنید. اما آیا می‌دانستید هر رنگ قابی که انتخاب کنید می‌تواند نشان‌دهنده ویژگی‌های شخصیتی شما باشد؟

چرا که هر کدام از انتخاب‌های آدم‌ها نشان‌دهنده موردی در ناخودآگاه و یک ویژگی شخصیتی است. با خواندن این مطلب می‌توانید از این به بعد با دقت به قاب گوشی دیگران یا حتی خودتان متوجه شوید که پشت چنین انتخابی چه چیزهایی نهفته است و بدون شک شناخت بهتر خود و دیگران ارتباط‌ها را آسان‌تر و موثرتر می‌کند. (البته ما در اینجا 3 رنگ Nexus 5X مد نظرمان است.)

قاب سفید و روشن: پر از انرژی مثبت هستید
اگر از افرادی  هستید که رنگ‌های سفید و روشن را دوست دارید و حتی می‌خواهید برای گوشی موبایل خود قابی با رنگ روشن انتخاب کنید باید بگوییم احتمالاً انسان خوش قلبی هستید و همیشه به دنبال دوست می‌گردید. از تکیه کردن به دیگران هم چندان خوشتان نمی‌آید و از کودکی روی پای خود بزرگ شده‌اید. در موقعیت‌های کاری، همیشه در حال ساختن نردبانی برای بالا رفتن از آن هستید، چرا که معتقدید از هر فرصتی باید استفاده کرد. به طور کلی سرشار از انرژی مثبت بوده و عشق و سازندگی را به اطراف خود پخش می‌کنید.

قاب خاکستری یا مشکی: از زندگی راضی هستید
اگر ترجیح داده‌اید به جای قاب‌های رنگی از همان قاب اصلی خود گوشی استفاده کنید یا قابی خاکستری یا مشکی روی گوشی خود قرار داده‌اید، باید بگوییم جزو کسانی هستید که اغلب در زندگی احساس رضایت می‌کنند. خاکستری رنگ عقلا است و جوانانی که به این رنگ اظهار علاقه می‌کنند در واقع خود را هم‌شأن و هم‌تراز اشخاص کهنسال می‌دانند و در زندگی احساس بی‌نیازی می‌کنند. مسلماً به شخصیت اطرافیان خود احترام می‌گذارید و برای آنکه دیگران را با ارزش و برجسته نشان دهید، از هیچ‌گونه کمکی به آنها دریغ نکرده و هرگز خود را به دیگران تحمیل نمی‌کنید. همچنین عقاید و نظریات دیگران را به آسانی می‌پذیرید.

قاب آبی: کاملاً قابل اعتمادید
رنگ آبی از آن دست رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. اگر به این رنگ علاقه دارید و برای گوشی خود قابی با این رنگ گرفته‌اید، باید گفت کاملاً می‌توانید احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید. ظاهر شما آرام  است و این دیگران را وادار می‌کند که به شما احترام بگذارند؛ دوست دارید پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران قرار بگیرید.

در خرید و پوشش لباس قناعت می‌کنید و به علت شرم و حیا و گاه غروری که دارید میل دارید اغلب تنها باشید. حماقت و دیرفهمی دیگران شما را کسل می‌کند و کسانی‌که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند شما را ناراحت می‌کنند. کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه قواعد معینی انجام می‌دهید. یکی از صفات مشخص شما پشتکار شماست.

اگر چه ممکن است بعضی از شما به این جور روانشناسی‌ها اعتقادی نداشته باشید، اما برای زنگ تفریح و سرگرمی و تنوع خوب است. حالا با این اوصاف، بهتر می‌توانید هم کندوکاوی در ویژگی‌های شخصیتی خود داشته باشید هم در انتخاب رنگ مورد علاقه برای Nexus 5X به خودتان کمک کنید.

با تشکر از وب‌سایت بیتوته

۳ نظر

محسن ۱۷ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
چرا زمان انتشار رسمی این محصول در ایران رو اعلام نمی کنید؟
نا سلامتی شما بلاک ال جی در ایران هستید!
منتظر پاسخ شما هستم
ممنون

mkalhor ۱۷ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

مشکی یا خاکستری رو میپسندم

Sadegh ۲۹ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سفید

نظر دهید