۱۹ آبان ۱۳۹۴

معرفی + UX 4.0 در ال‌جی V10

ال‌جی به تازگی از + UX 4.0 در گوشی هوشمند و جدید V10 پرده‌برداری کرده است. این گوشی چندرسانه‌‌ای، اوایل ماه گذشته، با اندروید 5.1 معرفی شد و قرار است با آپدیتی که ابتدای سال آینده برای آن عرضه می‌شود به اندروید 6 ارتقا پیدا کند.

در ویدئوی جدید و تبلیغاتی ال‌جی تجربه کاربری جدیدی با نام + UX 4.0را خواهید دید که در قالب 3 سناریوی مختلف نمایش داده می‌شود.

اول از همه، ال‌جی در مورد تجربه راحتی می‌گوید که به کاربران V10 کمک می‌کند به سرعت و به آسانی به قابلیت‌هایی که بیشتر از همه استفاده می‌کنند دسترسی داشته باشند. در این ویدئو، خانمی را می‌بینید که ظاهراً در حال کار در صنعت مد است و به نظر می‌آید سرش خیلی شلوغ است و عجله دارد تا وقتی که از این قابلیت در V10 استفاده می‌کند و به سرعت می‌تواند یادداشت‌های مهم را برای همکارانش ارسال کند. نکته؟ ال‌جی V10 با +UX 4.0 به افراد پرمشغله کمک می‌کند که کار خود را سریع‌تر پیش ببرند.

همچنین، در این ویدئو نشان داده می‌شود که چطور یک عکس سلفی با حالت استاندارد گرفت یا تنها با لمس یک کلید آن را به نمایی با زاویه عریض تغییر داد. شما می‌توانید مجدداً با یک ضربه کوچک دیگر به حالت استاندارد باز گردید.

در بخش بعدی ویدئو نیز تجربه زنده‌ای را می‌بینید که + UX 4.0به کاربران توانایی کنترل تنظیمات دوربین را می‌دهد. این اولین گوشی هوشمندی است که حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد و کاربران می‌توانند کنترل کنند که سوژه مورد نظرشان چقدر تاریک یا روشن به نظر برسد. در بخشی از این ویدئو نیز تجربه صدا را خواهید دید. کاربرانی که از +UX 4.0 استفاده می‌کنند می‌توانند تنظیمات V10 را دستکاری کنند تا صدای دلخواهشان را ایجاد نمایند.

به گفتۀ ال‌جی، +UX 4.0 به شما کمک می‌کند صحنه‌ها را خودتان طراحی کنید و کنترل تجربه چندرسانه‌ای را به دست گیرید.

۲ نظر

منصور ۱۹ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
آیا رابط کاربری موجود در LG G4 به رابط کاربری UX4+ موجود در LG V10 قابل ارتقا است و در صورت آپدیت شدن این آپدیت کی در دسترس قرار می گیره?
با تشکر

mkalhor ۲۰ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

رابط کاربری ال‌جی رو دوست دارم
این گوشی رو هم همینطور!

نظر دهید