۰۴ آبان ۱۳۹۴

نسل جدید WebOS 2.0؛ شگفتی همراه با تلویزیون‌های 2015 ال‌جی

ذهنیت خود را تغییر دهید و آماده شوید تا از تلویزیون‌های هوشمند 2015 ال‌جی مجهز به سیستم WebOS 2.0 به نحو لذت‌بخشی بهره ببرید.

این سیستم از کوتاه‌ترین مسیر، امکانات محبوبتان را در دسترس قرار می‌دهد و اجازه می‌دهد تمرکزتان روی چیزهایی باشد که می‌پسندید.

نسل جدید سیستم WebOS 2.0 انقلاب دلپذیری در استفاده آسان از قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به همراه آورده است. فارغ از پیچیدگی فناوری، که هر روز باعث سردرگمی ما می‌شود، به راحتی از امکانات تلویزیون هوشمند خود لذت ببرید.

سیستم WebOS 2.0 تمام فناوری‌های هوشمند و امکاناتی چون کانال‌های تلویزیونی، بخش ویدئو، سرویس‌های ویژه پخش موسیقی و تماشای زنده مسابقات ورزشی را در پلت‌فرمی کاربر پسند در اختیارتان قرار می‌دهد.

در نسل جدید سیستم WebOS 2.0 زمان راه‌اندازی تا 60 درصد کاهش یافته و دسترسی به محتواها به طور قابل ملاحظه‌ای سریعتر و راحتتر شده است. به عنوان مثال، وقتی از صفحه اصلی تلویزیون هوشمند به آپارات منتقل می‌شویم، بیننده می‌تواند تا 70 درصد بهبود در زمان بارگذاری را ملاحظه کند.

همچنین قابلیت “My Channels” نیز به WebOS اضافه شده است که به بیننده امکان می‌دهد به سلیقه خود شبکه‌های تلویزیونی زنده و یا شبکه‌های تلویزیونی گیرنده دیجیتالی را بر روی نوار ابزار Launcher Bar تلویزیون قرار دهد.

بخش “تنظیمات سریع” به بیننده این امکان را می‌دهد تا بدون وقفه در تماشای برنامه‌ای که در حال پخش است تنظیمات نمایشگر را تغییر دهد. همچنین، “Input Picker” این امکان را می‌دهد تا ابزارهایی که به تلویزیون وصل می‌شوند برای کاربردهای فوری سریعاً شناخته‌ شوند.

آقای این-کیو لی، نایب رئیس و مدیر بخش تلویزیون و مانیتور شرکت ال‌جی، می‌گوید: «با جدیدترین ویژگی‌های معرفی شده در WebOS 2.0 تجربه تماشای تلویزیون بسیار ساده‌تر و لذت بخش‌تر می‌شود.» وی اضافه می‌کند: «پلت‌فرم WebOS 2.0 نماد تعهد ال‌جی به عهده‌داری نقش تولیدکننده پیشگام در بازار نسل‌های آینده تلویزیون و تدارک قابلیت‌های نوآورانه و ابرهوشمند است.»

هم اکنون، تلویزیون‌های هوشمند 2015 ال‌جی مجهز به نسل جدید WebOS 2.0 در فروشگاه‌های معتبر گلدیران در دسترس مشتریانی که بهترین را می‌خواهند قرار دارد.

۱ نظر

M.MP ۴ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
آیا آپدیت web os 2 برای تلویزیون های ۲۰۱۴ مخصوصا مدل ۶۹۰۰۰ می آید.
ممنون میشم جواب بدید

نظر دهید