۱۸ آبان ۱۳۹۴

همیشه تر و تمیز و مرتب باشید!

فرض کنید یک روز شلوغ و پرکار در پیش دارید. با عجله از خانه بیرون می‌روید. در طول مسیر رسیدن به محل کار مجبورید با اتوبوس با مترو سفر کنید و بخشی از مسیر به سوی محل کار را نیز پیاده طی کنید. بعد از کلی تأخیر به اداره می‌رسید؛ آن هم با نفس‌هایی که به شماره افتاده و خیس از عرق! باید لباستان تا آخر روز و در تمامی جلسات کاری مرتب و تمیز و خشک می‌ماند. حالا چه باید کرد؟! در چنین مواقعی، تنها یک راه چاره دارید.

ال‌جی Styler یک سیستم بخارشوی لباس است که لباس‌ها را نو می‌کند، چروک‌ها را باز می‌کند و لباس‌های خشک و معطری را تحویل شما می‌دهد. تنها کاری که باید بکنید این است که لباس‌های خود را درون این دستگاه آویزان یا تا کنید. طراحی کابیتی ال‌جی Styler با درب شیشه‌ای ضخیم بسیار لوکس و زیباست.

وقتی خودتان این محصول را امتحان کنید متوجه می‌شوید که ظرف نیم ساعت بوی عرق از لباستان زدوده می‌شود. با سیستم TrueSteamTM و بوزدایی در ال‌جی Styler لباس‌های شما را تر و تازه می‌کند. رخت‌آویز این سیستم گردوخاک را می‌تکاند و چروک‌ها را طی فرایند بخارشویی از بین می‌برد.

2015_october_article1_img_5

فناوری TrueSteamTM مواد حساسیت‌زا و مایت‌های گردوخاک را از بین می‌برد. حتی می‌توان آیتم‌های دیگری علاوه بر لباس نیز به آن افزود؛ چیزهایی مثل ملحفه، اسباب‌بازی، کیف و غیره. این یک قابلیت بسیار مفید است زیرا ممکن است کودکان یا خانم‌ها پوست حساسی داشته باشند.

همچنین، ممکن است خوشحال شوید بدانید که ال‌جی Styler یک سیستم پمپ گرمایشی برای خشکشویی دارد. این فرایند برای پارچه‌های نازک و ظریف بسیار ملایم رفتار می‌کند و کاری نمی‌کند که لباس‌ها آب بروند یا آسیبی به آنها برسد.

ال‌جی Styler برای آنهایی که می‌خواهند لباس‌هایشان همیشه تر و تمیز باشد و این کار را در منزل خودشان انجام دهند یک مزیت است. این دستگاه برای لباس‌هایی که نیاز به مراقبت خاص دارند بسیار ایده‌آل است. نتیجه این خرید، مراجعه کمتر به مراکز خشکشویی است. حتی می‌توان لباس‌هایی که شست‌وشوی روزانه آنها سخت است نیز بشوییم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید