۲۸ آبان ۱۳۹۴

کدام شخصیت را دوست دارید؟

گوشی هوشمند ال‌جی AKA نمایانگر قدرت‌های عجیب و شگفتی‌های یک گوشی خاص و غیرمعمولی است که ال‌جی در یک تلفن همراه تعبیه کرده است. ال‌جی AKA وقتی همراه با قابش است جنبه‌های خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت اجرا می‌شود و نمایشگر ۵ اینچ ۷۲۰ پیکسل IPS ، LTE و NFC، پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس لیزری خودکار و ۱٫۵ گیگابایت RAM دارد.

ال‌جی AKA در چهار شخصیت متفاوت در دسترس خواهد بود:

  • Eggy: به رنگ زرد، زود عاشق می‌شود.
  • Wooky: به رنگ سفید همیشه بدون فکر عمل می‌کند.
  • Soul: به رنگ آبی ملوانی (سورمه‌ای) قلب مهربانی دارد و عاشق موسیقی است
  • Yo-Yo: صورتی رنگ است و همیشه رژیم دارد.

 ویژگی‌های این شخصیت‌ها جزئی جدانشدنی از هر گوشی هستند و تصاویر پس‌زمینه، ویجت‌ها و زنگ‌های خاص خودشان را دارند. علاوه بر چشم‌های متحرک و تعاملی، هر  AKA، کاربران می‌توانند گوشی خود را با استیکر، ماژیک یا نقاشی سفارشی کنند و خودشان خلاقیت به خرج دهند. این تفکر مشتری‌محور به AKA کمک کرد تا جایزه iF Design Award را برای رویکرد غیرمتعارف در طراحی گوشی هوشمند از آن خود کند.

وقتی آکا ماسک بر چهره دارد، با دوبار ضربه بر روی قسمت بالای صفحه می‌توانید آکا را بیدار کنید. آکا را بلرزانید تا سرگیجه بگیرد و چشمانش دودو بزنند. با آکا بازی کنید: کمی روی چشمان آکا را بپوشانید تا برای شما چشمک‌های خنده‌دار بزند.

وقتی شما هدفون را متصل می‌کنید، آکا هم هدفون‌های خود را می‌گذارد تا او هم با شما به موسیقی گوش دهد. زمانی که آکا را شارژ می‌کنید، چشمان آکا به شما می‌گوید که باتری چقدر شارژ شده است.

ماسک را تا نیمه پایین بکشید تا به پیام‌های متنی، ایمیل، زنگ هشدار و چیزهای دیگر تنها از طریق یک پنل اعلان دسترسی پیدا کنید.

قسمت بالای صفحه نمایش که بالای ماسک نمایان است در حکم یک داشبورد میانبر است و آکا را کنترل می‌کند. تماس‌های ورودی را پاسخ دهید، به آهنگ بعدی در فهرست پخش موسیقی بروید و زنگ هشدار را تنها با یک لمس کششی راحت روی داشبورد خاموش کنید.

شما می‌توانید با شخصیت‌های بامزه آکا عکس‌های خاص بیاندازید. در ویجت & Come in به Snapsh-OO-t دسترسی پیدا خواهید کرد و با دوربین عکس‌های هنری بیاندازید. اسباب‌بازی‎‌های Art Toy روی صفحه جان می‌گیرند و به لمس، رقص و خط و خش روی گوشی واکنش نشان می‌دهند و در همان حال نیز منتظر شما هستند که با او عکس بگیرید.

قاب پشت آکا را با رنگ متفاوتی تغییر دهید و از چیزی که اتفاق می‌افتد متعجب شوید. خود شخصیت، رابط کاربری و زنگ‌ها نیز تغییر می‌کنند. مثلاً یویو تبدیل به اِگی می‌شود.

۱ نظر

mahmood ۴ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام چرا توی ایران عرضه نمیشن؟

نظر دهید