۱۲ آبان ۱۳۹۴

Red Dot Award: ال‌جی برند برتر سال 2015

ال‌جی توسط Red Dot Award “برند سال 2015” نام گرفت. این جایزه برای طراحی عالی به همراه 13 جایزه دیگر در بخش طراحی ارتباطی به ال‌جی اختصاص یافت.

سئول، 3 نوامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) توسط نام معتبر Red Dot Awards، یکی از مسابقات برتر طراحی در دنیا، مفتخر به کسب نام “برند سال” شد. با کسب این نام، ال‌جی به رتبه‌های برندگان مشهور گذشته مانند پپسی‌کو (PepsiCo)، آئودی اِی.جی (Audi AG) و مرسدس بنز (Mercedes-Benz) پیوست. افزون بر این، ال‌جی سومین شرکتی است که هم عنوان “برند برتر سال” و هم “تیم طراحی برتر سال” را، که ال‌جی در سال 2006 برده بود، دریافت می‌کند.

عنوان “برند برتر سال” برای بردن 13 جایزه از Red Dot Award به ال‌جی اعطا شد: بخش طراحی ارتباطی در بازه یک‌ساله. برنده‌های امسال ال‌جی G4 و ال‌جی  Watch Urbane هستند که هر دو فلسفه طراحی UX انسان‌محور این شرکت را با رابط کاربری ساده‌تر و ملموس‌تر برای همساز شدن با هر کاربری مجسم می‌کنند.

G4GUI_main

دکتر پیتر زِک، مؤسس و مدیرعامل Red Dot، گفت: «مدیریت برند ال‌جی الکترونیکس در مهارت‌هایش از این نظر بی‌همتاست. خود شعار این برند با عنوان Life’s Good گواه از آن دارد. هر کسی که در یک محصول ال‌جی سرمایه‌‎گذاری می‌کند فوراً متوجه می‌شود که زندگیش با وجود آن جذاب‌تر شده است. این دقیقاً شیوه قانع‌کننده کار مدیریت برند را نشان می‌دهد.»

نُوه چانگ-هو، معاون و مدیر بخش طراحی مشترک ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مفتخر شدن به جایزه Red Dot Award متواضعانه است و نشان از پیشگامی ال‌جی در زمینه طراحی دارد؛ پیشگامی که با تحکیم تعهدات مستمر خود برای طراحی مبتکرانه و تجربه ملموس مشتری تحقق یافته است. ما همچنان به طراحی و تولید محصولات خلاقانه‌ای که پاسخ حسی مثبتی از آنها استنباط می‌شود و رابطه بین برند ما و مشتریان را عمیق‌تر می‌کند ادامه می‌دهیم تا شعار “ابتکار برای زندگی بهتر” را زنده نگه داریم.»

ال‌جی، 6 نوامبر، در همایش سالانه Red Dot Gala در برلین به کسب این نام مفتخر می‌شود. شما می‌توانید محصولات دیگر برنده را به صورت آنلاین در www.red-dot.de/cd ببینید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید