۲۶ آذر ۱۳۹۴

اولین تبلیغ سوپرباول ال‌جی؛ بزرگترین تبلیغ برای تلویزیون OLED

شرکت RSA Films ریدلی اسکات تبلیغ سوپرباول 50 را با تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان عصر جدید در فناوری تلویزیون تولید می‌کند.

سئول، 17 دسامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که امروز، برای اولین بار در تاریخ این شرکت، تبلیغات سوپرباول (Super Bowl) را با کمک شرکت تهیه‌کننده ریدلی اسکات، RSA Films، تولید خواهد کرد. جِیک اسکات این تبلیغ را کارگردانی می‌کند تا فناوری تلویزیون OLED را که بسیار مورد تحسین واقع شده است به نمایش گذارد. تبلیغ تجاری سوپرباول 50 نمایانگر تعهد این شرکت را به کشف فناوری‌های جدید است و این پیام افتخارآفرین را منتشر می‌کند که تلویزیون OLED فقط یک تلویزیون جدید نیست بلکه بر عصر جدیدی در فناوری تلویزیون دلالت دارد.

OLED-Superbowl-PR_2

این تبلیغ ال‌جی با مهارت و خلاقیت این پدر و پسر ساخته می‌شود.  فیلم مریخی (Martian) ریدلی اسکات به تازگی جایزه بهترین کارگردانی سال 2015 را از National Board of Review دریافت کرده و همچنین کاندید Golden Globe برای بهترین تصویر است. افزون بر این، وی برای تبلیغ خارق‌العاده مکینتاش در سال 1984 مشهور است که توسط Forbes به عنوان بهترین تبلیغ سوپرباول در تاریخ تبلیغات بازرگانی نام گرفته. جِیک که دست کمی از پدر خود ندارد، تا کنون 6 تبلیغ سوپرباول را تهیه کرده است.

ریدلی اسکات می‌گوید: «وقتی برای اولین بار تلویزیون OLED را دیدم شیفته کیفیت خیره‌کننده تصویر در آن شدم. در سال 1984، مخاطبان را با پیشرفتی در فناوری آشنا کردیم که قول می‌داد همه چیز را عوض کند. با تلویزیون OLED ال‌جی همان اتفاق بار دیگر تکرار می‌شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید