۲۵ آذر ۱۳۹۴

تحقق همه رویاهای شما با مانیتورها و کامپیوترهای شگفت‌انگیز و جدید ال‌جی

مانیتورهای جدید UltraWide با نسبت تصویر 21:9، مانیتورهای 4K و اولترا پی.سی Gram برای جذب حرفه‌ای‌ها در بازی یا کارهای تولیدی طراحی شده است.

سئول، 16 دسامبر 2015- کامپیوترها نقشی ضروری در زندگی حرفه‌ای و اوقات فراغت دارند. بر همین مبنا، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مجموعه جدیدی از محصولات را پرده‌برداری خواهد کرد تا به مشتریان آزادی بیشتری برای سفارشی کردن کار و بازی بدهد و بهتر با نیازهای روبه‌رشد آنها متناسب باشد. در نمایشگاه CES 2016، ال‌جی جدیدترین مانیتورهای UltraWide با نسبت 21:9، مانیتورهای 4K و لپ‌تاپ اولترا پی.سی گرم خود را به نمایش خواهد گذاشت. همه این محصولات برای ارائه بیشترین سطح از سرگرمی و مهارت‌های تولیدی برای رفع نیاز کاربران حرفه‌ای امروز طراحی شده‌اند.

یکی از مانیتورهای به نمایش گذاشته شده در CES مانیتوری است که مخصوص افراد حرفه‌ای در بازی و در صنعت دیجیتال طراحی شده و ابعادش 34 اینچ است. مانیتور UltraWide منحنی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 (مدل 34UC98) از قابلیت Thunderbolt™ 2 برخوردار است. صفحه‌نمایش بزرگ این مانیتور کیفیت QHD با 1440×3440 پیکسل دارد که کیفیت تصاویر با پنل IPS بیشتر می‌شود. علاوه بر این، امکانات جذاب این مانیتور برای برطرف کردن نیازهای گستره وسیعی از کاربران، از شیفتگان بازی تا حرفه‌ای‌ها در رسانه‌های دیجیتال، طراحی شده است و تجربه چندرسانه‌ای بسیار خوبی را برای تولیدکنندگان محتوا و بینندگان فراهم می‌کند.

مانیتور 34UC88 ال‌جی تصویر QHD شگفت‌انگیز با نمایشگر بزرگ UltraWide منحنی 21:9 ارائه می‌دهد. مانیتور شگفت‌انگیز دیگر مانیتور Ultra HD 4K ال‌جی (مدل 27UD68) است که تصاویر بسیار واضحی برای بازی نمایش می‌دهد؛ تصاویری که دیگر نظیر آن را نخواهید دید. هر دو مانیتور از فناوری پیشرفته AMD به نام FreeSync بهره می‌برند که تجربه بازی روان و یکپارچه‌ای را میسر می‌کند که عاری از فریم‌های مصنوعی، تغییرات ناپایدار و خراب است.

در غرفه CES ال‌جی، ال‌جی مانیتور مسطح UltraWide (مدل 34UM88) با نسبت 21:9 به نمایش خواهد گذاشت؛ این یک ایستگاه کاری ایده‌آل برای حرفه‌ای‌ها در صنعت دیجیتال مانند عکاسان و طراحان گرافیک است که نیاز به بازتولید دقیق تصویر دارند. میدان دید وسیع در این مانیتور قابلیت تولیدی را با ایجاد فضای کاری بزرگتر میسر می‌کند تا آنها بتوانند تصاویر را در کنار هم ببینند و بر روی چندین برنامه کاربردی به طور همزمان کار کنند. سازگاری این مانیتور با Thunderbolt™ 2  برای هنرمندانی که با تصاویر بزرگ و فایل‌های ویدئویی کار می‌کنند امری ضروری است.

مانیتور Ultra HD 4K (مدل 27UD88) نیز در CES به نمایش درخواهد آمد. این مانیتور 27 اینچ برای حرفه‌ای‌های خلاق طراحی شده است و از فناوری پورت USB-C برخوردار است. این مانیتور که نمایانگر نسل جدید اتصال به کامپیوتر است به کاربران امکان می‌دهد تا یک لپ‌تاپ را به همان سرعتی که با کابل برق شارژ می‌شود شارژ کنند و به طور همزمان اطلاعات را با سرعت USB 3.0 انتقال دهند. این کابل به کاربران این توانایی را نیز می‌دهد که لپ‌تاپ‌های خود را به یک مانیتور جانبی متصل کنند و از آن به عنوان منبع نیرو استفاده کنند تا نیاز به کابل‌های بیشتر برطرف شود. مدل 27UD88 از تنظیمات پیش‌فرض رنگ برخوردار است که شامل Rec. 709 و استاندارد پخش SMPTE-C می‌شود. به همین جهت، کاربران راهی ساده و سریع برای تنظیم تصویر، بر اساس محتوایی که نمایش داده می‌شود، در اختیار خواهند داشت.

علاوه بر فناوری اختصاصی نمایشگر IPS که رنگ را بهبود می‌بخشد، ال‌جی چندین عنصر طراحی بی‌نظیر را در سری مانیتورهای 2016 خود عرضه خواهد کرد. لبه نامرئی در مدل Infinity Display (مانیتور 24MP88) و پایه باشکوه ArcLine جلوه‌ای از شکوه و زیبایی را به این مانیتور می‌افزایند که با زیبایی خیره‌کننده نمایشگر IPS آنها همخوانی دارد.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES این شانس را نیز خواهند داشت که جدیدترین کامپیوترهای همراه این شرکت را قبل از همه ببینند. ال‌جی گرم 15 (مدل 15Z960) بر خلاف نمایشگر بزرگ 15.6 اینچش به ندرت از یک لپ‌تاپ 14 اینچ بزرگتر است. ال‌جی گرم 15 که در میان لپ‌تاپ‌های 15 اینچ لقب سبک‌ترین در دنیا را به خود اختصاص داده برای دوام آوردن ساخته شده است و با وجود حفظ وزن 980 گرمی‌اش، سبک‌ترین لپ‌تاپ و انتخابی ایده‌آل برای کارمندان اداری پرمشغله یا دانش‌آموزانی است که برنامه درسی پرحجمی دارند. ال‌جی گرم 15 به پردازنده هسته نسل ششم اینتل و ویندوز 10 مجهز است و مخصوص قابلیت‌های تولیدی و حمل و نقل آسان طراحی شده.

جانگ ایک-هوان، رئیس بخش مانیتور و پی.سی در ال‌جی الکترونیکس ،گفت: «ما همیشه از نمایش جدیدترین ابتکارات مانیتور و پی.سی به مخاطبان بین‌المللی در CES بسیار هیجان‌زده هستیم. ال‌جی همواره در حال ابتکار است تا سطح انتظارات مشتریان را با تولید محصولاتی که زیبایی خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌بدیلی ارائه می‌دهند بالاتر ببرد.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2016 را به بازدید از غرفه ال‌جی در مرکز همایش لاس‌وگاس در سالن مرکزی شماره 8204 دعوت می‌کنیم تا جدیدترین محصولات مانیتور و پی.سی را از 6 تا 9 ژانویه خودشان از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید