۰۱ آذر ۱۳۹۴

تلویزیون بخرید، میلیونی تخفیف بگیرید

با خرید تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی مدل‌های UB9800 در ابعاد 79 و 65 اینچ و همین طور UC9700 در ابعاد 65 و 55 اینچ تخفیف‌های خیره‌کننده و حیرت‌انگیز میلیونی بگیرید.

جشنواره کاهش قیمت و هدایای در حین خرید ال‌جی از اول آبان ماه آغاز شده است و تا مدت محدودی ادامه دارد.
در این جشنواره می توانید تا مرز 19,500,000 ریال تخفیف بگیرید. با خرید مدل‌های خاص هدایای خود را در لحظه خرید دریافت کنید و لحظات زیبای زندگی را در تلویزیون‌های برتر ال‌جی به تماشا بنشینید.

البته، ناگفته نماند که در ازای انتخاب مدل‌های 84 و 79 اینچ از تلویزیون ال‌جی UB9800 علاوه بر تخفیف میلیونی، یک میز ویژه نیز هدیه می‌گیرید.

price decrease

همچنین، هنگام خرید مدل‌های UC9700 ال‌جی با شرکت کردن در جشنواره کاهش قیمت و هدایای در حین خرید، می‌توانید از جشنواره تلویزیون‌های منحنی ال‌جی نیز بهره‌مند شوید؛ یعنی شرکت در قرعه‌کشی برای بردن قطعی یک گوشی هوشمند ال‌جی G4 یا یک سکه تمام بهار آزادی. از این بهتر چه می‌خواهید؟!

gifts
تلویزیون UC9700 ال‌جی با فناوری Ultra HD جدیدترین استاندارد صفحه نمایش است و سطح وضوح تصویر را به مرحله‌ای جدید می‌رساند. این تلویزیون ULTRA HD ال‌جی آینده تصاویر دیجیتال است که با وجود ۸٫۳ میلیون پیکسل تصاویری بی‌نقص حتی در فواصل اندک از نمایشگر عرضه می‌کند و وضوحی چهار برابر FULL HD در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از تصاویر عالی و رنگ‌های زنده با تلویزیون های ULTRA HD ال‌جی لذت ببرید.

promotion-9003-e1446546084430
تلویزیون Ultra HD ال‌جی با مدل UB98000GI از سیستم HEVC با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در ابعاد ۷۹ و ۶۵ اینچ توسط شرکت ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رساند و قابلیت به اشتراک‌گذاری تصاویر، موسیقی و فیلم به روش‌های گوناگون دارد. دوربین ۸ مگاپیکسل و کنترل حرکتی و صوتی از دیگر امکانات بارز این تلویزیون هوشمند است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید