۳۰ آذر ۱۳۹۴

جاروبرقی‌های بی‌سیم و هوشمند ال‌جی از سری CordZero در CES 2016

تمیزکاری پیشرفته‌ و مرغوب و عاری از هر گونه سیم و هوشمندتر از قبل با سری CordZero ال‌جی

سئول، 21 دسامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از مجموعه جاروبرقی بی‌سیم CordZero™ Canister، جاروبرقی دسته دار 2-in-1 CordZero و همین‌طور جاروی تختخواب CordZero™ Bedding Cleaner که از سری محصولات جدید مجموعه CordZero هستند در CES 2016 پرده‌برداری می‌کند.

جاروبرقی CordZero™ Canister: بدون سیم، بدون زحمت

ال‌جی CordZero™ Canister با باتری لیتیوم‌یون 80 ولت PowerPack نیرو می‌گیرد که مکش قدرتمند و تمیز کردن مداوم را به مدت 40 دقیقه در حالت معمولی فراهم می‌کند. با این جاروبرقی بیشترین قدرت مکش و عملکرد پاک‌کنندگی تضمین می‌شود که پاک‌کنندگی آن تقریباً 10 درصد کارامدتر از جاروبرقی معمولی 200 وات سیم‌دار است. این محصول با موتور اینورتر هوشمند ال‌جی نیرو می‌گیرد؛ این موتور به طور متوسط 76 درصد کوچک‌تر، 65 درصد سبک‌تر و 24 درصد کارامدتر از موتورهای متداول در جاروبرقی‌هاست.

علاوه بر این، ال‌جی جاروبرقی CordZero™ Canister به دسته ارگونومیکی تجهیز کرده که از دسته‌های کنترل پرواز در هواپیما الهام گرفته است. این دسته جدید به جاروبرقی امکان می‌دهد که به همه جهت‌ها به آسانی مانور دهد؛ بدون اینکه وزن شلنگ جاروبرقی را به مچ دست یا کمر کاربر بیاندازد. یک قابلیت پیشرفته دیگر که در CordZero™ Canister تعبیه شده است فناوری شاهکار و تک RoboSense است. این قابلیت نیاز به کشیدن بدنه جاروبرقی در هنگام تمیز کردن را برطرف می‌کند زیرا فناوری Automatic Location Recognition (تشخیص خودکار موقعیت) و فناوری Active Following Wheel به جاروبرقی امکان می‌دهد تا کاربر را ردیابی کرده و در یک فاصله معین او را دنبال کند.

LG_CordZeroTM_-Handstick

جاروبرقی CordZero™ Handstick یکی دیگر از جاروبرقی‌های بی‌سیم ال‌جی است که باتری بادوام Dual PowerPack دارد. جاروبرقی CordZero™ Bedding Cleaner نیز با قابلیت Dual Punch خود ملحفه و رختخواب را از شر مایت‌های گرد و خاک و مواد حساسیت‌زای مضر به دور نگه می‌دارد.

LG_CordZero_Bed-Cleaner

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «فناوری‌های جدید و قدرتمند در محصولات جدید CordZero ال‌جی نمایانگر تعهد ال‌جی به ابتکار و ارائه بهترین زندگی به واسطه بهترین محصولات است. سبک زندگی هوشمندتر و راحت‌تر با مجموعه CordZero ال‌جی برای هر مشتری جذاب است و عاملی برای ارتقای موقعیت ال‌جی به عنوان پیشگام در بازار لوازم خانگی به شمار می‌رود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید