۰۳ آذر ۱۳۹۴

دیوار ویدئوی جدید ال‌جی با باریک‌ترین حاشیه 1.8 میلی‌متری

ال‌جی الکترونیکس، روز گذشته، از تابلوی تبلیغاتی دیجیتال خود با مدل VH7B پرده‌برداری کرد. این محصول باریک‌ترین حاشیه دنیا را دارد.


نمایشگر دیجیتال ال‌جی با حاشیه 1.8 میلی‌متر برای این صنعت تعریف دیگری می‌آفریند؛ استانداردی که در آن لبه‌های حاشیه باریک‌تر از محصولات دیگر بازار هستند. محصولات کنونی لبه‌هایی با حاشیه 3.5 میلی‌متر دارند. همچنین، طراحی این دیوار ویدئو یکپارچگی بیشتری به آن می‌دهد و از هر دو طرف تنها 0.9 میلی‌متر ضخامت دارد.

ال‌جی الکترونیکس فناوری‌های کیفیت تصویر را در این تابلوی اعلانات دیجیتال گنجانده است. از آنجا که یک دیوار ویدئو از چندین صفحه تشکیل شده تا در کنار هم یک صفحه‌نمایش واحد را تشکیل دهند، فاصله و تقاطع بین بندهای اتصال به صورت طبیعی وجود دارد. شرکت ال‌جی این مشکل را به حداقل رسانده است؛ به طوری که با استفاده از الگوریتم اختصاصی کیفیت تصویر ال‌جی چند صفحه به یک صفحه مبدل می‌شود.

علاوه بر این، ال‌جی یکنواختی روشنایی صفحه را نسبت به محصولات موجود 20 درصد افزایش داده و با استفاده از پنل‌های IPS اعوجاج تصویر در زوایای عریض را به حداقل رسانده است.

در ضمن، این تابلوی تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی دوام و راحتی بیشتری برای استفاده دارد. از آنجا که صفحه مدار با محافظ پوشیده شده است، در برابر گرد و خاک و رطوبت مقاوم است. پلت‌فرمwebOS به بسیاری از برنامه‌های متنوع کاربردی تحت وب امکان اجرا در چندین پلت‌‎فرم را می‌دهد و قادر است با استفاده از HTML 5 و CSS3 برنامه بنویسد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید