۰۹ آذر ۱۳۹۴

سیستم منحصربه‌فرد و جسورانه TWIN Wash ال‌جی

ال‌جی به عنوان اولین سازنده‌ ابتکار هوشمندانه‌ای به خرج داده و با معرفی سیستم شست‌وشوی دوقلوی Twin Wash به کاربران امکان می‌دهد دو سری لباس را همزمان بشویند: یک سری در محفظه اصلی و سری دیگر در لباسشویی کوچک زیرین.

لباسشویی کوچک برای لباس‌های ظریفی که نیاز به توجه خاص یا تنظیمات متفاوتی دارد به کار می‌رود. از همه مهم‌تر، این قابلیت زمان شست‌وشو را کاهش می‌دهد زیرا هر بار می‌توان بیش از یک سری لباس شست.

وقتی لباسشویی کوچک در حال استفاده نیست، به عنوان پایه برای لباسشویی اصلی عمل می‌کند. این لباسشویی کوچک می‌تواند با هر ماشین لباسشویی ال‌جی که درب آن از جلو باز می‌شود ترکیب شود و راهکاری ایده‌آل برای شست‌وشوی لباس‌های خاص و کوچکی باشد که نیاز به لمس ملایم‌تر دارند؛ مانند لباس‌های ورزشی و لباس‌های زیر.

ال‌جی TWIN Wash برای تناسب بیشتر با فضای یک ماشین لباسشویی معمولی با درب جلو طراحی شده است؛ بنابراین، هیچ چیزی برای آسایش بیشتر قربانی نشده است. درب اصلی ماشین لباسشویی هم‌راستا با مرکز مخزن در بالاتر از مدل‌های متداول تعبیه شده و در زاویه‌ای متمایل شده است که پر کردن و خالی کردن مخزن اصلی ماشین لباسشویی راحت‌تر شود.

ال‌جی TWIN Wash در دو رنگ جذاب در دسترس است: استیل مدرن و سفید. ال‌جی TWIN Wash برای طراحی پیشرفته مورد تأیید قرار گرفته و اوایل امسال برنده جایزه Red Dot Design Award و IDEA شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید